✾Septemper favourites✾!!!


  • DiorSkin Forever Compact 040 Με βόλεψε πολύ αυτόν τον μήνα γιατί είναι compact και το συγκεκριμένο χρώμα είναι το χρώμα που έχω στο μεταβατικό στάδιο από το μαύρισμα στο κανονικό μου.Είναι σταθερό και από ότι βλέπετε το τελειώνω και θα το αγοράσω σίγουρα ξανά.
  • e.l.f. Complete Coverage Concealer medium Έχει καλή καλυπτικότητα και το δικό μου χρώμα είναι το πρώτο αριστερά και το δεύτερο μαζί.
  • e.l.f. Warm Bronzer Αναμιγνύω όλα τα χρώματα μαζί και το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ
  • e.l.f. Conturing Blush & Bronzing PowderΑπλά καταπληκτικό!!!! 
  • e.l.f. Blush Bleshing Rose Έντονο χρώμα που δείχνει όμορφο σε μαυρισμένη επιδερμίδα.
  • Estee Lauder Mascara Illusionist Waterproof Είναι η μάσκαρα που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι αλλά τη συνέχισα για να την τελειώσω!!!Το αποτέλεσμά της πάντως μου αρέσει πολύ.
  • M.A.C Deluxe Eye Broww Pencil & Brush Το αγαπημένο μου μολύβι φρυδιών είναι σταθερό μου ταιριάζει σαν χρώμα και δεν το αλλάζω!!!
  • e.l.f. Brightening Eye color Day 2 Night Πρόσφατη αγορά και αγάπη πολύ ωραία χρώματα ακριβώς όπως το λέει για Day 2 Night.
  • e.l.f. All over Color stick Pink Lemonade Αγαπημένο προϊόν της e.l.f. που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους και το έχω πάντα μαζί μου.
  • e.l.f. Super Glossy Lip Shine spf 15 Watermelon Μου αρέσει πάρα πολύ το χρώμα του αλλά και η υφή του συνήθως το φοράω μόνο του το πρωί.
  • MAC Froste Purple Lite A29 Είναι πολύ ενυδατικό και το χρώμα του ταιριάζει απόλυτα με το watermelon  lip gloss και είναι ο συνδυασμός που κάνω για βράδυ.
My favorite perfume this month
DEEP RED
Δροσερό και μαζί πικάντικο άρωμα που δεν είναι από τα πολύ αγαπημένα μου αλλά κάποια στιγμή πρέπει να το τελειώσω....

    Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου για τον Σεπτέμβριο...

    Καλό μήνα!!!




    3 σχόλια:

    1. Αχ να σε ρωτήσω για την εταιρία ELF.. τα παραγγέλνεις από το internet; Και πόσο είναι τα έξοδα αποστολής;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. @Claire D.T τα παραγγέλνω από το αγγλικό site
      http://www.eyeslipsface.co.uk και τα έξοδα είναι
      £ 3.95 δηλ γύρω στα 4.60€. Kατά καιρούς κάνει προσφορές με free shipping. Eγώ πάντως θα σου πρότεινα να είσαι stand by για προσφορές με -20,-25 και -50% που βάζει γιατί ειδικά αν κάνεις μεγάλη παραγγελία σε συμφέρει περισσότερο!!! Πάντως όποτε έχουν προσφορές τις ανεβάζω και εδώ....Αν δεν τα ξέρεις τα προιόντα ρίξε μια ματιά σε orders & reviews που έχω κάνει είναι στην ετικέτα e.l.f. XXXX

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες :)
      Φιλάκια Πολλά !

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Thanks for stopping by!!!
    I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


    Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool