♛Another blog award!!!♛ 3rd!!!





Μόλις παρέλαβα το 3ο βραβειάκι μου απο τη Christina του My secret boudoir!!!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!
Και ακολουθώ αμέσως τους κανόνες....
 Πρέπει να απαντήσω στις 10 ερωτήσεις  που ακολουθούν 

1. Name your favourite song: Adele-Someone like you


2. Name your favourite desert: παγωτό καϊμάκι με σιρόπι βύσσινο...yammy yammy
3. What ticks me off: οι αγενείς σνομπαρίες....
4. When I'm upset: τα σπάω στην κυριολεξία!!!!
5. What's your favourite pet: αγαπώ τα σκυλιά αλλά υπό συνθήκες... σπίτι με αυλή!!!!
6. Black or white: μαύρο δαγκωτό!!!!
7. Biggest fear: η απώλεια....τρέμω!!!
8. Everyday attidute: άγχος !!!!!
9. What is perfection: ...σύννεφα γύρω γύρω και εγώ μέσα σε αεροπλάνο...

10. Guilty pleasure: το shopping ειδικά την εποχή που ζούμε...αλλά κόβεται το shopping???

Να μοιραστώ μαζί σας 7 τυχαίες σκέψεις...
από εμένα για εμένα.....

1. Blogging is cheaper than therapist μεγάλη αλήθεια
2. Όταν μαγειρεύω εγώ  δεν τρώω ...όχι απο φόβο αλλά απο το άγχος για 
να δώ τις αντιδράσεις των άλλων!!!
 Tο κακό είναι πως το κάνω σπάνια!!!
3. Ναι είναι αλήθεια είμαι πολύ νευρική!!!! 
Κάποιος μου είπε πως γεννήθηκα με νευρικό κλονισμό!!!
4. Οδηγώ μόνο απο ανάγκη δεν την αγαπάω την οδήγηση και 
ούτε πρόκειται να την αγαπήσω ποτέ....
5. Δεν αντέχω τους ανθρώπους που νιώθω πως δεν με ακούν...
αλλά θέλουν πάντα να τους ακούω...
6. Το χειρότερό μου είναι να τσακώνομαι μόνη μου!!! 
Αν δεν υπάρχει συμμετοχή δεν λέει!!!
7. Δίνω πάντα μια 2η ευκαιρία....και μετά τέλος!!! Delete
Και με τη σειρά μου το απονέμω σε 10 blogs!!!!
1. beauty diary http://www.lilasbeautydiary.blogspot.com/
                                                 6. Glitter Me Upwww.glitterme-up.blogspot.com
 7. Make yourself up with Demi http://www.makeyourselfupwithdemi.blogspot.com/
                                             10.  Omorfias Nea http://omorfiasnea.blogspot.com/
Περιμένω τις απαντήσεις σας κορίτσια!!!!
ΧΧΧΧ

6 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα γλυκιά μου,Έλενα!Συγχαρητήρια για το βραβείο......συμφωνώ μαζί σου στο εξής,είμαι και εγώ νευρική(υπάρχει καλέ, στις μέρες μας κάποιος που δεν είναι;),αλλά τρελλαίνομαι για οδήγηση!!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα,και φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομιζω οτι εχουμε πολλα κοινα Ελενα! Χαχαχχαχα! Κι εγω ειμαι νευρικη (απο τοτε που εγινα μαμα το ελεγχω περισσοτερο ομως)και θα συμφωνησω με τη Νατασα: γεννηθηκα οδηγος! Τερμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τα 10+7 σου!
    Η Adele λατρεμένη!
    Και μια που πιάσαμε κουβέντα για οδληγηση ας πω και εγώ την ιστορία μου. Πριν από 2 δυο χρόνια αποφάσισα να κάνω μαθήματα οδήγησης. Ανήμερα του αγίου Νικολάου πριν 2,5 χρόνια περίπου πέρασα με την τρίτη και φαρμακερή τις εξετάσεις. Εκτοτε δεν έχω ξαναπατήσεις το πόδι μου στο δάσκαλο και ναι, δεν έχω πάει να πάρω το δίπλωμα μου.
    Γεννημένη συνοδηγός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Eλένη μου έχω δίπλωμα απο το '97 αλλά πιστεύω το ίδιο με εσένα γεννήθηκα συνοδηγός!!!!
    Η αδελφή μου το πήρε πριν απο 3 χρόνια και δεν κατεβαίνει!!! Έχω καταλήξει πως υπάρχουν άνθρωποι που γουστάρουν να οδηγούν και άλλοι που απλά δεν γουστάρουν!!! Εμείς ανήκουμε στους δεύτερους!!!:o)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Eλένη Α!!! και σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο !!!Μόνο που σε πρόλαβε η Christina...Καλοδεχούμενο όμως!!! ΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool