Caudalie Eau De Beauté or Beauty Elixir

Γειά σας, γειά σας!!!
Το προϊόν για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα , 
περιπλανιέται πολύ καιρό τώρα από beauty blog σε beauty blog....
Η αλήθεια είναι πως όποια έχει επισκεφτεί το Παρίσι σίγουρα 
θα έχει γυρίσει με ένα μπουκαλάκι αυτού του προϊόντος δίπλα 
από τα αναμνηστικά του Eiffel Tower και τα macarons!!!!
Κάπως έτσι το είχα αγοράσει και εγώ παλιά...προ blogging....
Όποια δεν το έχει επισκεφτεί -της εύχομαι να το κάνει σύντομα-
σίγουρα θα εντυπωσιάστηκε από τα reviews των πρώτων.....
Πρόκειται λοιπόν για το 
Caudalie Eau De Beauté ή Beauty Elixir
Στη μετάblogging περίοδο που διανύω, χωρίς να θέλω να προσβάλλω τις εγχώριες bbloggers
 ήταν η αγαπημένη μου Lisa Eldridge που με έπεισε να το αγοράσω ξανά
με αυτό το video για τα απαραίτητα στις long flights...
Για την ακρίβεια να το παραγγείλω από το feelunique 
και να εξαργυρώσω έτσι και μια επιταγή £5 που μου είχαν στείλει....
Mου κόστισε μόνο 6,50€ τα 30ml από τα 12,87€ αρχικής τιμής 
με free shipping.
Θα το βρείτε όμως σε πολύ καλές τιμές και σε online φαρμακεία 
όπως εδώ και εδώ
Τι είναι όμως ακριβώς , τι κάνει ,τι περιέχει??? Πάμε να δούμε....
Εμπνευσμένο από το "ελιξίριο της νεότητας" που χρησιμοποιούσε
 η Βασίλισσα Isabelle της Ουγγαρίας, 
το ελιξίριο αυτό λένε πως λειαίνει τα χαρακτηριστικά, 
συσφίγγει τους πόρους και προσφέρει λάμψη στην επιδερμίδα.
Είναι κατάλληλο λοιπόν για θαμπές και λιπαρές επιδερμίδες.... 
Επίσης αποτελεί θεραπεία για τη νωθρότητα της επιδερμίδας των καπνιστών 
και είναι ιδανικό after shave για τους άνδρες.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά  ήρθε η Victoria Beckham να tweetarei πως το έχει στην κατοχή της 
και οι πωλήσεις του εκτοξεύτηταν!!! 
Ποια είναι τα συστατικά αυτού του περιβόητου beauty elixir...???
Εκχυλίσματα σταφυλιών, αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου,
άνθη πορτοκαλιάς και εκχυλίσματα τριαντάφυλλου,
βενζοϊνη, μύρο, αιθέρια έλαια βιολογικού βάλσαμου μέντας και δυόσμου....
Δείτε τα ένα ένα....
Πως χρησιμοποιείται??? Μπορείτε να το ψεκάσετε απευθείας στο πρόσωπό σας ή να ψεκάσετε τα χέρια σας και να κάνετε απαλή επάλειψη...
Ο πρώτος τρόπος είναι ο ενδεδειγμένος αν έχετε μόλις τελειώσει το μακιγιάζ σας για να το φιξάρετε και να απομακρύνετε το cakey look.
Ο δεύτερος αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε πριν την ενυδατική σας 
ημέρας ή νύχτας για extra ενυδάτωση...
Για μένα η ιδανική του χρήση είναι να χρησιμοποιείται όπως τα υπόλοιπα 
facial spray waters.
Τα συστατικά που περιέχει σίγουρα το διαφοροποιούν αλλά νομίζω πως αυτό που πετυχαίνει είναι να φρεσκάρει και να δροσίζει, πιο εμπλουτισμένα φυσικά λόγω των συστατικών του...
Την ίδια άποψη είχα σχηματίσει και όταν το είχα πρωτοδοκιμάσει....
Για τα υπόλοιπα που λέγονται θα συμφωνήσω πως τονώνει την επιδερμίδα 
αλλά λάμψη????
Το άρωμά του ή θα το λατρέψετε ή θα το μισήσετε...
Η αλήθεια είναι πως οι νότες μέντας ανακατεμένης με δυόσμου είναι οι πρώτες που γίνονται οσφρητικά αντιληπτές αλλά και οι πρώτες που εξαφανίζονται.
Εγώ απλά το ανέχομαι γιατί δεν είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές και σε συνδυασμό με τη  δυσανεξία που έχω στη μέντα δεν θα γίνει και αγαπημένη μου...
Σε αυτό που σας βεβαιώνω πως βοηθά είναι στο ξύπνημα....;o)))
Μη γελάτε με ένα φσστ το πρωί η νύστα πάει περίπατο!!!
Μιλάω εκ πείρας!!!!
Αν μάλιστα, ειδικά τώρα το καλοκαίρι το φυλάτε στο ψυγείο...ακόμα καλύτερα!!!
Το ξέρω πως είναι λίγο ανορθόδοξη χρήση για ένα beauty product
αλλά κατά την άποψή μου για το συγκεκριμένο η ιδανική!!!
Είναι και ο βασικός λόγος που θα το αγοράσω ξανά....
Είναι ένα διαφορετικό προϊόν ,αξιόλογο μεν 
αλλά από αυτά τα μη ή λιγότερο απαραίτητα ,
που η καθεμιά μας για τους δικούς της λόγους θέλει να έχει στην κατοχή της....

Kisses XXX

18 σχόλια:

  1. ma giati m to kaneis auto...efyga na to paraggeilw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον όταν πήγα στο Παρίσι ήμουν πολύ ερωτευμένη και δεν έβλεπα πέρα από τον καλό μου γιατί γύρισα μόνο με αναμνηστικό από τον Πύργο του Άιφελ και ουχί μακαρόν ή τούτο το ελιξήριο. Φτου!

    Το Caudalie για πρώτη φορά το άκουσα από τη Smugnificent (το κομοδίνο πλέον έχει πάρει επικές διαστάσεις χαχαχα), η οποια το χρησιμοποιεί κυρίως ως σέρουμ.

    Σε γενικές γραμμές, όσα "νεράκια" δοκίμασα, είτε για ντεμακιγιάζ, είτε ως σπρέι δροσιστικά, με ενθουσίασαν. Πολύ δύσπιστη ήμουν αρχικά, αλλά γρήγορα με κέρδισαν. Το συγκεκριμένο είναι πάνω πάνω στη λίστα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Sofia Michalopoulou Ηappy shopping girl!!! Ψάξτο μόνο γιατί οι τιμές παίζουν πολύ...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot
    Σε έφαγε ο έρωτας Kersen!!! Καλά να γυρίσεις χωρίς το beauty elixir...αλλά και χωρίς macarons!?!?!
    Στα είπα εγώ no mercy η δασκάλα!!!!
    Aυτό αγάπη μου δεν θα είναι κομοδίνο σε λίγο...πλατφόρμα αποβίβασης θα είναι...Αφού αγαπάς τα νεράκια να το πάρεις...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτον, μετά την Ιταλία εύχομαι στο μέλλον να επισκεφτώ και το Παρίσι! (που θα πάει!) Δεύτερον, αγαπώ οτιδήποτε είναι νεράκι σε σπρέυ! Τρίτον, θα το αναζητήσω μπας και γίνει και δικό μου, αν και το ότι περιέχει δύοσμο & μέντα λίγο με ενοχλεί, επειδή δεν τις αντέχω καθόλου αυτές τις μυρωδιές (μόνο στις τσίχλες!)Τέταρτον, είναι κατάλληλο για την λιπαρή μου επιδερμίδα, άρα θα του δώσω μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΜΑΡΙΑ (BeautyGirl)σου εύχομαι να επισκεφτείς το Παρισάκι σύντομα!!!Αν σου αρέσουν τα νεράκια...θα σου αρέσει...Για τη μυρωδιά εγώ που δεν πίνω ούτε mojito γι αυτό το λόγο...είναι ανεκτή...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιο το review σου γιατι το πετυχα μπροστα μου πολλες φορες αλλα δεν ηξερα τι ακριβως ειναι και τι κανει.η μυρωδια με φρεναρει λιγο,αλλα μονο λιγο..χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρίσι δεν έχω πάει αλλά το τσίμπησα από Ελβετία. Κατά βάση το χρησιμοποιώ ως serum κάτω από την κρέμα μου αλλά ψεκάζομαι και συχνά πυκνά με αυτό κατά τη διάρκεια της μέρας ιδίως τώρα το καλοκαίρι. Γενικά δε ξέρω αν και ήθελα να το μισήσω από τη μυρωδιά (είναι πάρααα πολύ έντονη για μένα) αισθάνομαι να έχω δει βελτίωση στην επιδερμίδα μου και τελικά το χρησιμοποιώ ανελλιπώς. Και όσο το χρησιμοποιείς συνηθίζεται η μυρωδιά πιστεύω (απωθεί επίσης πολύ αποτελεσματικά τη μητέρα μου που αναφωνεί πάλι με τη χαζομάρα ψεκάστηκες? και με αφήνει σε ησυχία χαχα).
    Όσο για το κομοδίνο, τι ένα, τι δυο, τι τρία κομοδίνα. No mercy λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σαν να λεμε ενα μικρο θαυμα ε??πρεπει να ειναι πολυ καλο!!!μη δω κατι αμεσως θελω να το δοκιμασω με την πρωτη ευκαρια θα το δοκιμασω κ οσο για το παρισι ονειρο ζωης να το επισκεφτω!!!!παλι φλυαρω χιχι!!!!καλο μηνα να εχεις!!!φιλακια πολλα!!!:)

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rafalena Σε ευχαριστώ!!!Κοίτα παθαίνεις ένα σοκ στην αρχή...αλλά ευτυχώς δεν κρατάει!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @smugnificent XαΧΑΧΑΧα και μητεροαπωθητικό?!?! Μόνο γι αυτό πρέπει να το έχουν όλες!!! Η δικιά μου πάλι δεν το έχει δεί από κοντά αλλά είδε το post και όπως μου μετέφερε η αδελφή μου αναφώνησε "αυτό εγώ γιατί δεν το ξέρω???" γιατί η μάνα της bblogger αγάπη μου μπορεί να είναι χειρότερη και απο τη bblogger!!!!Και ξέρεις εσύ go go no mercy!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @sylvie Σου εύχομαι να επισκεφτείς το Παρίσι σύντομα...είναι έρωτας!!!Και να το δοκιμάσεις αφού σου τράβηξε την προσοχή...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα Facial spray waters και ο μόνος λόγος που δεν το έχω αποκτήσει ακόμη είναι η μυρωδιά του! Δεν μου αρέσουν οι έντονες μυρωδιές, ειδικά στο πρόσωπό μου αλλά θα ήθελα να του δώσω μια ευκαιρία, εξαιτίας της φήμης του και με την ελπίδα πως θα κάνει κάτι "καλό" για την επιδερμίδα μου!!! Μμμ spray ξυπνητήρι ε?? Λες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται! Εγώ όμως έχω κανονική και όχι λιπαρή επιδερμίδα, θα κάνει άραγε? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Angel♥Mary μετά από μήνες χρήσης εγώ πάντως το συνήθισα...συνεχίζει να μη μου αρέσει η μυρωδιά του αλλά δεν μου είναι τόσο δυσάρεστη....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Toothfairy ούτε και εγώ έχω λιπαρή... πιστεύω πως θα σου είναι ok!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια!! Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και συγγνώμη που σ'έχω βομβαρδίσει με σχόλια αλλά είναι όλα τόσο τέλεια :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Toothfairy εγώ σε ευχαριστώ για τα ωραία σου σχόλια!!! Δεν έχω καλύτερο από το να παίρνω feed back από τους αναγνώστες μου!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool