eyeSlices✿Review

Γειά σας, γειά σας!!!
Σήμερα θα σας μιλήσω για κάτι που δοκίμασα πρόσφατα
τα eyeSlices 

Τα eyeSlices είναι επιθέματα κρυογέλης και ας ξεκινήσουμε
 με το πως περιγράφονται ....
Λένε πως...Τα επιθέματα κρυογέλης της eyeSlices παρέχουν μια άμεση αίσθηση δροσιάς χωρίς να χρειάζονται ψύξη. Η θερμότητα του σώματος σε συνδυασμό με τη δροσιά του gel δημιουργεί μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας και ενεργοποιεί τη μικροκυκλοφορία του δέρματος σε μικρό χρονικό διάστημα, απελευθερώνοντας ταυτόχρονα υγρασία, η οποία ενεργοποιεί τους φυσικούς μηχανισμούς ενυδάτωσης της επιδερμίδας.
Ενυδατώνουν απαλά, ξεκουράζουν και τονώνουν το ευαίσθητο δέρμα γύρω από τα μάτια αφήνοντάς το νεανικό και λαμπερό.
Είναι μη τοξικά και περιέχουν ενεργά φυτικά συστατικά και βιταμίνες που μεταφέρουν στους ιστούς ενυδάτωση, αναπλάθουν και ενισχύουν την ελαστικότητας της επιδερμίδας.
Έχουν θεραπευτικές ιδιότητες καθώς τα φυσικά συστατικά τους προστατεύουν την επιδερμίδα, εμποδίζοντας την βλαβερή επίδραση του περιβάλλοντος στο δέρμα.
Έχουν ορατά αποτελέσματα και αφήνουν την επιδερμίδα απαλή και λεία δίνοντας της μία βελούδινη αίσθηση μετά από συστηματική χρήση δύο εβδομάδων.
Είναι επαναχρησιμοποιήσιμα, 10-11 φορές.
Το αποτέλεσμα είναι να μειώνονται ορατά οι ρυτίδες-λεπτές γραμμές έκφρασης κατά 30%-35%, οι μαύροι κύκλοι κατά 30%-35%, οι σακούλες κατά 32%-35% ενώ παράλληλα να ενυδατώνεται η περιοχή γύρω από τα μάτια.

Συστατικά
ΖαμπούκοςAλχημίλη
Muira puamaAλόη ferox
ΒερονίκηΜελλισοβότανο
ΛίλιοΑχιλλέα
ΜολόχαΜέντα piperita
Βραζιλιάνικο ginsengΠριμούλα

Μήλο βελανιδιάςΓαλλική κεχρί
ΠλαντάγκοΑλόη ferox

Parabens - Sillicones - Mineral oil - Synthetic Dye *FREE
PPG - SLES - Allergens - Gluten *FREE
Parafin - Phthalates - Ethanolamine - Animal Testing *NO
CLINICALLY TESTED

Η άποψή μου...  
Δοκίμασα τα eyeSlices Επαγγελματικά για όλες τις παθήσεις των ματιών*
και τα eyeslices iCandy eyes για τις λεπτές γραμμές.
 Η διαδικασία εφαρμογής πολύ απλή. 
Σε καθαρό πρόσωπο και έχοντας κλειστά τα μάτια μου
τα τοποθέτησα στα βλέφαρα για 7΄.
Η αίσθηση δροσιάς που αφήνουν είναι πολύ ευχάριστη και χαλαρώνει, ξεκουράζει...
Αισθάνθηκα αμέσως τη δροσιά και μετά  από 7΄ όντως είχα βλέμμα πιο ξεκούραστο 
και το συνήθες βάρος, τσούξιμο από την κούραση μετριάσθηκε αισθητά...
Το δέρμα μου μετά τη χρήση ήταν ενυδατωμένο 
και τονωμένο χωρίς ερεθισμούς...
Για τα eyeslices iCandy eyes ειδικά για τις λεπτές γραμμές δεν μπορώ να επιβεβαιώσω πως τις εξαφανίζουν γιατί ευτυχώς δεν έχω αν και με αυτά ένιωσα πιο ξεκούραστη....
Το προϊόν το βρήκα ενδιαφέρον και επειδή η δουλειά μου απαιτεί
πολλές ώρες μπροστά σε οθόνη Η/Υ αρκετά χρήσιμο για μένα...
Με δυσκόλεψε λίγο το ότι τα δείγματα ήταν ένα από κάθε είδος
και έτσι η εφαρμογή έγινε πρώτα στο ένα μάτι και μετά στο άλλο
αλλά φαντάζομαι πως με την ταυτόχρονη τοποθέτηση 
και στα δύο μάτια η αίσθηση θα είναι ακόμα πιο ευχάριστη...
Επαναχρησιμοποιούνται για 10 φορές αλλά δυστυχώς αυτό πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 2 εβδομάδων από το άνοιγμα της συσκευασίας...
Φυλάσσονται στο ψυγείο προσοχή στη συντήρηση -δεν καταψύχονται-.
Προσωπικά θα τα αγόραζα επειδή κουράζω πολύ τα μάτια μου 
αλλά θα έπαιρνα τα

eyeslices InVogue eyes για ερεθισμένα μάτια


που είναι πιο εξειδικευμένα για πολύωρη χρήση Η/Υ.
Περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να βρείτε 
στη σελίδα τους eyeslices 

Ευχαριστώ τον κ. Βασίλη Πρωτοπαππά που εκ μέρους της εταιρείας bioin 
που μου έστειλε δωρεάν  δείγματα των προϊόντων για να τα δοκιμάσω
 και έτσι είχα την ευκαιρία να σας πω την ειλικρινή μου άποψη.

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

*PRsamples

11 σχόλια:

  1. Τώρα τελευταία διαβάζω συνέχεια για αυτό το προίόν και αναρωτιόμουν αν όντως είναι τόσο καλό και αν κάνει δουλειά όπως λένε! Πολύ χρήσιμο το post σου Έλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω η σταφιδογρια μαλλον θα χρειαστω τα ενισχυμενα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl)Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Άννα ΄Ασε μας κουκλίτσα μου!!! Έχεις δει σταφιδόγριες???
    ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχας να πω στην Αννα: Αϊ χασου που θα μας πεις οτι εισαι και σταφιδογρια! Ματαρες μου!

    Επισης ηθελα να πω οτι τα ειχα δει αυτα και επειδη κι εγω τα κουραζω τα ματια μου αρκετα θα ηθελα να τα δοκιμασω. Χαιρομαι που δεν εχουν μεσα ολα αυτα που μισω (ειμαι μουρλη με τα βιολογικα το παραδεχομαι) και θα τους εδινα μια ευκαρια. Thanks Ελενακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θέλω να δοκιμάσω κι εγώ αυτά για τα ερεθισμένα μάτια, είμαι πολύ περίεργη να δω αν θα βοηθήσουν :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Christina E μα πες της τα και εσύ βρε Χριστίνα.... Εγώ σε ευχαριστώ!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @smugnificent Εγώ πάντως με 15 ώρες minimun μπροστά σε οθόνες τα χρειάζομαι πολύ...Ίσως να είναι και πιο αποτελεσματικά μιας και είναι πιο εξειδικευμένα και από αυτά που δοκίμασα...
    Θα ενημερώσω...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με έπεισες!!!
    και εγω θα πάρω τα ενισχυμένα!!
    φιλάκια πολλά*)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ είμαι πολλές ώρες μπροστά από ένα Η/Υ λόγω δουλειάς. Θα τα δοκιμάσω σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία και είμαι περίεργη να δω αν θα κάνουν κάτι στα κουρασμένα ματάκια μου. :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν τα είχα ακούσει ποτέ!!! και έχω ένα θέμα με τα ματάκια μου στον υπολογιστή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool