ESSENTIELLES by VICHY✿Review


Γειά σας, γειά σας!!!
Ανάμεσα στα προϊόντα που έχω δοκιμάσει τελευταία για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου είναι και η κρέμα καθαρισμού που θα σας μιλήσω σήμερα η
ESSENTIELLES by VICHY
info Είναι μια κρέμα καθαρισμού με πολυφαινόλες τριαντάφυλλου, οι οποίες στη φύση, προστατεύουν τα λουλούδια από τις εξωτερικές επιθέσεις και διασφαλίζουν τη φρεσκάδα τους. 
Έχουν την ιδιότητα να ενυδατώνουν, να τονώνουν, 
να προστατεύουν και να αναδεικνύουν τη λάμψη της επιδερμίδας. 
Έχει διακριτικό άρωμα τριαντάφυλλου. 
Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ενυδατωμένη,
αναδεικνύοντας τη λάμψη της...
'Εχει ειδική σύνθεση χωρίς Parabens περιέχει το ιαματικό νερό της vichy 
και είναι υποαλλεργικό προϊόν.
Ιδανική για όλους τους τύπους επιδερμίδας.
Σε tube συσκευασία των 100ml κοστίζει 5,00€
Η άποψή μου   Ο λόγος που την αγόρασα ήταν καταρχήν πρακτικός...
Έψαχνα ένα προϊόν σε βολική μικρή συσκευασία για το demaquillage μου
όταν είμαι εκτός σπιτιού....
Μου αρέσει το διακριτικό άρωμά της  και η υφή της.
Δεν χρειάζομαι μεγάλη ποσότητα κατά τη χρήση.
Δεν κάνει υπερβολικό αφρό αλλά αυτό δεν είναι κακό
καθώς καταφέρνει να αφαιρέσει το make-up...
Για τα αδιάβροχα προϊόντα δεν είναι ιδανική 
αλλά τα αφαιρεί ικανοποιητικά....
Αφήνει την αίσθηση "τριζάτου" χωρίς όμως να αφυδατώνει
και να ξηραίνει την επιδερμίδα...
Φυσικά και χρησιμοποιώ αμέσως μετά την ενυδατική μου,
αλλά ακόμα και κάποιες φορές που δεν το έκανα,
 το πρόσωπό μου δεν με τραβούσε...
Σε αυτό βοηθάνε οι πολυφαινόλες τριαντάφυλλου,
αλλά και η γλυκερίνη  που περιέχει...
Για μένα είναι ένα καλό καθαριστικό προσώπου,
σε πρακτική συσκευασία και λογική τιμή.
Όχι αναντικατάστατο, ούτε το καλύτερο που έχω δοκιμάσει ποτέ,
αλλά με εξυπηρετεί και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα...
Αν δεν βρώ κάτι νέο που να με καλύπτει σε αυτά που θέλω
το πιθανότερο είναι να το επιλέξω ξανά...
Αυτά για σήμερα...

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!               

12 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει την κρέμα προσώπου της σειράς, καλή αλλά όπως λες κι εσύ όχι αναντικατάστατη. Μου αρέσει που η vichy έχει μια πιο προσιτή σειρά παρόλο που δε θα την προτιμήσω προσωπικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To έχω ψάξει παντού και δεν μπορώ να το βρω σε κανένα φαρμακείο εδώ στην Αγγλία και το ψάχνω καιρό! Αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @NatalieDouka σε γενικές γραμμές συμφωνούμε λοιπόν!!! Χαίρομαι...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Minty GR Kοίτα στο Garden pharmacy...Σίγουρα έχει vichy...Θα το ΄εχεις δει στο Covent Garden...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το εχω δοκιμασει και με εχει αφησει αρκετα ικανοποιημενη και εμενα, πολυ ωραια μυρωδια πραγματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από αυτή τη σειρά το μόνο που δοκίμασα είναι το στικ για τα χείλη. Αν ξεμείνεις φαίνεται μια καλή οικονομική λύση. :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για μένα, το καλύτερο απο τη Vichy είναι το Purete Thermal 3 σε 1! Είναι απο τα λίγα γαλακτώματα που δεν μου ερεθίζουν καθόλου τα μάτια.
    Η τιμή του συγκεκριμένου είναι δελεαστική, μου φαίνεται ότι πρέπει να το αγοράσω μόλις τελείώσει αυτό που έχω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Fairy {oo} Mary ναι διακριτική αλλά ευχάριστη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Marie βολικό είναι οικονομικό είναι...τέλειο δεν είναι αλλά κάνεις τη δουλειά σου...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Vasiliki το έχω δοκιμάσει αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πολυθυμάμαι εντυπώσεις γιατί τότε δεν τις έγραφα...δώστου μια ευκαιρία...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσε το review σου :)
    Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά στο μέλλον θα το επιδιώξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Claire D. T Σε ευχαριστώ πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool