✿THE BODY SHOP XMAS GOODIES BAG✿Review


Γειά σας, γειά σας!!!
Σίγουρα θα έχετε δεί πολλά posts από το
 Xmas event της The Body Shop Greece που έγινε με μεγάλη επιτυχία.
Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα μέσα Νοεμβρίου...πραγματικά τέλειο!!!
Δυστυχώς  σε αυτό το event, όπως και σε όλα όσα γίνονται
εργάσιμες ημέρες και ώρες μου ήταν αδύνατο να παραβρεθώ...
Για άλλη μια φορά όμως η The Body Shop Greece  φρόντισε να παραλάβω
 τη goodies bag που είχε ετοιμάσει για τις bbloggers ....
 Πάμε να δούμε πως μου φάνηκαν αυτά που δοκίμασα???

COLOURGLIDE SHINE LIP COLOR

Αυτό το κραγιόν είναι ένας συνδυασμός lipstick & lipgloss...
Δεν είναι opaque και έχει αρκετή λάμψη χωρίς shimmer.
Το φοράω με μολύβι από κάτω και έτσι έχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Είναι πολύ ενυδατικό και η συγκεκριμένη απόχρωση
που δοκίμασα εγώ πολύ ευκολοφόρετη...
Δοκίμασα την απόχρωση 11.
Στην αρχή μου φάνηκε αρκετά ανοιχτόχρωμο για χειμώνα.
Τελικά όμως είναι τέλειο με smokey eyes, αλλά και για το γραφείο...
Επειδή μου άρεσε η υφή του και το αποτέλεσμά του
 θα πάω να δω από κοντά και άλλες δύο αποχρώσεις που έχω ξεχωρίσει... 


THE SPARKLER - DAZZLING COPPER



Το προϊόν έκπληξη από την goodie bag!!!
Είναι ένα limited edition atomizer με υπέροχη vintage συσκευασία 
πραγματικό στολίδι!!!
Τι κάνει???Ψεκάζει σύννεφα μεταξένιας λεπτόκοκκης χρυσόσκονης!!!
Τυχαία η απόχρωση Dazzling Copper που παρέλαβα,
  είναι και η αγαπημένη μου.
Έχει το υπέροχο χρώμα του rose gold!!!
Χρησιμοποιείται σε πρόσωπο, μαλλιά και σώμα.
Το δοκίμασα και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ!!! Ακόμα και στα μαλλιά!!!
Όντας ξανθιά τόνισε υπέροχα το χρώμα!!!
Προς θεού μη το χρησιμοποιήσετε πρωί κρίμα είναι....
Για βράδυ όμως και ειδικά τη βραδιά του ρεβεγιόν
θα είναι τέλειο!!!
Προσοχή να είναι λίγο κατευθυνόμενος ο ψεκασμός γιατί σκορπίζει...
Μην το χρησιμοποιήσετε ντυμένη...
Ακόμα καλύτερα ψεκάστε το σε πινέλο -εγώ αυτό έκανα- ψέκασα το kabuki μου
και έτσι το έλεγχα χωρίς να κάνω rose gold τα πάντα γύρω μου...
Είμαι σίγουρη πως θα το ακούσω αυτά τα Χριστούγεννα...
"Λάμπεις Έλενα!!!!" ;o))

VANILLA BLISS BODY BUTTER


Λατρεύω το άρωμα της βανίλιας, αλλά υπάρχει για μένα μια διαχωριστική γραμμή
από το ευχάριστο στο ενοχλητικό.
Πως μπορεί μια μυρωδιά που μου αρέσει ξαφνικά να με ενοχλεί???
Σεβασμός στην παραξενιά της blogger!!! lol
Δεν θέλω να είναι η μυρωδιά υπερβολικά γλυκιά...
Υπάρχουν διαβαθμίσεις σε αυτό θα αναρωτιέστε(?)...εγώ τις εντοπίζω...
Ευτυχώς το Vanilla Bliss έχει την καθαρή μυρωδιά της vanilla
 και ακριβώς στα μέτρα μου.
Έχω δοκιμάσει και άλλα body butters από το The Body Shop
με αυτό το άρωμα στο παρελθόν...
Το Spiced Vanilla, το Nutmeg and Vanilla αλλά και το Vanilla Duo
από όλα τα παραπάνω μου αρέσει περισσότερο και με διαφορά
το Vanilla Bliss και το ότι είναι limited edition με αγχώνει λίγο :o((
έτσι ήταν και κάποια από τα παραπάνω και δεν κυκλοφορούν πια...
Πρέπει να στοκάρω λοιπόν...και να πάρω και κάποια προϊόντα ακόμα
από αυτή τη σειρά...
Κατά τα άλλα, ενυδατώνει όπως όλα τα body butters TBS, δεν είναι λιπαρό
και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας...
Αλλά τι να λέμε τώρα αυτό το άρωμά του... !!!!

Μήπως  να έμπαινε στη regular line???
Please The Body Shop!!!!

Ευχαριστώ πολύ την The Body Shop Greece 
και προσωπικά την κ. Δήμητρα Καλδή
για την ευκαιρία που μου έδωσαν να δοκιμάσω τα παραπάνω προϊόντα
 και να διατυπώσω την ειλικρινή άποψή μου.

Kisses XXX

Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

13 σχόλια:

  1. Μα δεν ειναι τέλεια; Τα Body Butter είναι έρωτας; Τα φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο σε καταλαβαίνω σε αυτό που λες για τη βανίλια! Βανίλια από βανίλια έχει μεγάλη διαφορά, ευτυχώς η συγκεκριμένη μου αρέσει κι εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Marie Ax ναι και θέλω αυτό το γλυφιτζουράκι με τα body butters τρελά!!! Μόνο που δεν έχω χρόνο να πάω....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @NatalieDouka Χαίρομαι τόσο που με καταλαβαίνεις!!! Η αδελφή μου λέει "η βανίλια είναι βανίλια" ε μα δεν είναι όλες οι μυρωδιές βανίλιας ίδιες....;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα!! το χρώμα του κραγιόν τέλειο!!! :) πολύ ενδιαφέρον και το στρασοψεκαστηράκι!! :) φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιγουρα θα λάμπεις Ελενα με τοσο ομορφα προιοντα! ENJOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε καταλαβαίνω με το θέμα βανίλιας κι έτσι που τα περιγράφεις, μάλλον θα είναι κι η δική μου αγαπημένη αυτή... Όχι ότι δεν μου άρεσε το spiced vanilla που είχαν βγάλει! Με γεια σου, είναι όλα πολύ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @evonita Χαχα "το στρασοψεκαστηράκι" !!! τέλειο!!!! Και το κραγιόν μου αρέσει πολύ!!! Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Fairy {oo} Mary Θα λαμποκοπάω!!! ;O))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Andriana Nο2 από αγαπημένα το Spiced Vanilla για εμένα...
    Σε ευχαριστώ!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ ευχαριστείς τα body shop, εμείς ευχαριστούμε εσένα για τα θαυμάσια reviews σου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την συγκεκριμένη μυρωδιά βανίλιας δε την λάτρεψα να σου πω την αλήθεια.. Αλλά παραμένει η αγαπημένη όλων.. χιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool