ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ MASTIC SPA

Kορίτσια όσες έχετε λάβει μέρος στο διαγωνισμό που έχει ανέβει στο blog http://elenasfinds.blogspot.gr/σεσυνεργασία με τα mastic spa σας ανακοινώνω πως μετά από διαφωνία μου με τη συγκεκριμένη εταιρεία ως προς το τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού και συσκεκριμένα την άρνησή μου να πρέπει να αποστείλετε emails στην εταιρεία ή σε εμένα και να τα προωθήσω στην εταιρεία ο διαγωνισμός δεν ισχύει!!!
Οι όροι που είχε ζητήσει η εταιρεία ήταν like στη σελίδα τους και εγγραφή στο newsletter.
Όπως ξέρετε οι όροι αυτοί υπήρχαν και στον διαγωνισμό.
Μετά την άρνησή μου η εταιρεία απαίτησε πίσω τα 3 προϊόντα που μου είχε στείλει για review καθώς και τα 3 προϊόντα που ήταν τα δώρα του διαγωνισμού!!! Τα προϊόντα θα επιστραφούν και μακάρι να μη δεχτούν και άλλες bbloggers τέτοιου είδους καραγκιοζιλίκια!!!Προτεραιότητα στο δικό μου blog έχουν οι άνθρωποι που το ακολουθούν και ποτέ ως σήμερα δεν τους έχω χρησιμοποιήσει ούτε και πρόκειται να το κάνω για να επιτευχθούν στόχοι καμμίας εταιρείας!!! Ζητώ προσωπικά συγγνώμη για την ταλαιπωρία και όσες συμμετοχές υπάρχουν θα συμμετέχουν σε άλλη κλήρωση τις επόμενες ημέρες.... Λυπάμαι πραγματικά τα συμπεράσματα δικά σας....

U P D A T E 22/01/2013
Σε συνέχεια του χθεσινού θεάτρου του παραλόγου,
ΟΛΑ τα προϊόντα επιστράφησαν σήμερα 17:20μμ μέσω acs με χρέωση παραλήπτη φυσικά!!!
 Σας ευχαριστώ όλες...

Κορίτσια δώστε μου λίγη πίστωση χρόνου μέχρι το Σαββατοκύριακο 
για να προλάβω να αγοράσω τα δώρα της κλήρωσης που θα γίνει
 σε αντικατάσταση του διαγωνισμού που ακυρώθηκε.
 Στην κλήρωση θα λάβουν μέρος όσες έγκυρες συμμετοχές καταχωρήθηκαν μέχρι χθές 22:00 που ανακοινώθηκε η ακύρωση του αρχικού διαγωνισμού.
 Τα δώρα θα είναι 3 και θα κληρωθούν σε τρείς νικήτριες.
 Δυστυχώς δεν μπορώ να σας ενημερώσω από τώρα 
για το τι ακριβώς θα είναι αλλά θα το κάνω μόλις είμαι έτοιμη!!!
 Καλή επιτυχία σε όσες θα συμμετέχουν σε αυτή την κλήρωση!!!!
 Πάμε για άλλα!!! ♥ ;-)

Κορίτσια τα τρία δώρα για τις τρείς νικήτριες στην κλήρωση που θα αντικαταστήσει τον ακυρωμένο διαγωνισμό θα είναι 3 Vichy Essentielles Creme de Lait Peaux Seches 400ml. 
Ξεκινάω να ελέγχω τις συμμετοχές και η κλήρωση θα γίνει αύριο. 
Τα ονόματα των νικητριών θα ανακοινωθούν εδώ και στο blog. 
Καλή επιτυχία σε όσες συμμετέχουν!!! ;-) ♥ XXX

U P D A T E       26/1/2013

Μετά από έλεγχο των συμμετοχών που είχαν καταχωρηθεί απο 18/1 έως και 21/1 και ώρα 22:00 οι έγκυρες συμμετοχές που ειχαν ακολουθήσει τους όρους που αφορούσαν το blog και την σελίδα μου, ήταν 237. 
Από αυτές ακυρώθηκαν 4  επειδή λαμβάνουν μέρος και στην κλήρωση που γίνεται στη σελίδα της εταιρείας , γιατί όπως καταλαβαίνετε ταυτόχρονη συμμετοχή και στις δύο κληρώσεις θα ήταν άδικη...
Συγχαρητήρια στις νικήτριες!!!!
Τους έχω στείλει ήδη emails και περιμένω τις απαντήσεις τους!!! 
Αν αυτό δεν γίνει μέσα σε 48 ώρες η κλήρωση θα επαναληφθεί.... 
Σε λίγες ημέρες ένας νέος διαγωνισμός θα ξεκινήσει....Stay tuned!!! <3 ;-) XXX

P.S.  Τα δώρα αγοράστηκαν από εμένα για εσάς...

Kisses XXX

21 σχόλια:

  1. Μη σκας, κορίτσι μου!!!
    Ούτως ή άλλως, οι περισσότερες από εμάς, σε παρακολουθούμε κ' εκτός giveaway-αναρτήσεων...
    Δεν υπάρχει λόγος να απολογείσαι για τίποτα...
    Σε ξέρουμε κ' σε εμπιστευόμαστε!!!
    (Για την εταιρία δεν κάνω σχόλιο πάντως...)
    Μια πολλή-πολλή γλυκιά αγκαλιά, Ελενάκι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello eleni I also received a similar email and really think its totally absurd and manipulating in a way!
    I have sent them email to clarify and maybe also cancelled the giveaway too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαζη γαρ, δε καταλαβα, η διαφωνία ήταν ως προς τα email ή ως προς τα like? στο ότι δεν ηθελες να προωθησεις τα email?
    Να πω ότι συμφωνω με όσα λες και μπράβο σου π σκεφτεσαι ετσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είχα λάβει μέρος στο διαγωνισμό γιατί η μαστίχα και η μυρωδιά της δεν μου αρέσουν καθόλου αλλά έχω μια απορία..Μα τι μέιλ θέλανε να στείλει ο κόσμος;; Δεν τους έφτανε η εγγραφή στο νιουζλετερ; Τι να πω..
    Καλά όσο για τις άλλες μικρότητες περι της επιστροφής των προϊόντων τους απλά δεν τις σχολιάζω. Τι να πεις κιόλας; Είναι απλώς κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!!! Θα απαντήσω στη καθεμιά σας ξεχωριστά αύριο....
    Πάμε για άλλα.... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά έκανες,έπραξες όπως ένιωθες ότι είναι το σωστό κι εννοείται ότι σε υποστηρίζουμε πλήρως σε αυτό!Μη ζητάς συγνώμη,εμείς ευχαριστούμε που είσαι αντικειμενική και δεν συμβιβάζεσαι με τις πρακτικές της κάθε εταιρίας επειδή στέλνουν προϊόντα.Είναι πολύ σημαντικό και το εκτιμάμε πολύ!Φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Don't worry girl! :D
    Σιγά μην κάτσεις να σκάσεις!Να δεις εγώ τι τράβηξα με άλλη εταιρεία (ονόματα δεν λέμε,υπολείψεις δεν θίγουμε) που εμμέσως πλην σαφώς με απείλησαν πως μπορούν να με βάλουν μέσα,επειδή ήμουν ειλικρινής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eλενα νομιζω οτι εκανες το καλυτερο και δεν νομιζω οτι τετοιες "γυφτιές" χωρανε στα bblogs!! Smile it'a a brand new day!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά σοβαρά μιλάς;; Δηλαδη θα σου στέλαμε εμείς email και θα τα έπαιρνε η εταιρία;; Αφού δεν θα ειχε τα email απο την εγγραφή στο newsletter?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά τους έκανες! Προσωπικά δεν είχα πάρει μέρος στο διαγωνισμό γιατί δεν συμπαθώ καθόλου τη μαστίχα... Αλλά είναι απαράδεκτοι. & -
    Άκου να σου ζητήσουν και τα προϊόντα πίσω! Σα δε ντρέπονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα ειπαμε και χτες.... επιεικως απαραδεκτος ο κυριος....
    καλη καρδια Ελενα και μονο τετοια αντιδραση περιμενα απο εσενα. το κεφαλι ψηλα κοριτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kala kaneis kai ta les...polu "poulimena" einai merika koritsia kai anexontai ta panta mono gia 1 tzampa proion.exei paraginei to kako!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν υπάρχει λόγος να στεναχωριέσαι!!!
    Συνέχισε να μας ενημερώνεις με τα ωραία σου posts!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η αληθεια ειναι οτι δεν πολυ καταλαβαινω τα likes και ta emails που θελουν οι εταιριες. ειναι δικο τους θεμα.τον τελευταιο χρονο διαβαζω blogs και μπορω να πω οτι εμπιστευομαι εσας που χρησιμοποιειτε τα προιοντα και οχι τους δηθεν διασημους που τα διαφημιζουν. μην αγχωνεσαι αυτοι εχασαν. νομιζω πως εγινε αρκετη δησφημιση με την κινηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δε χρειάζεται καν να ζητάς συγγνώμη!!!και κάποιο πρέπει να μπαίνουν στις θέσεις τους σιγά σιγά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Girls υποσχέθηκα να απαντήσω στην κάθε μία ξεχωριστά αλλά φοβάμαι πως θα επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια, γι αυτό και σας απαντώ με ένα comment.
    Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!!!
    Σε ότι αφορά την συμπεριφορά του <> μόνο τραγική μπορώ να την πω... Χθες όμως μου λύθηκε μια απορία που είχα για την συγκεκριμένη εταιρεία....Το πως γίνεται ενώ έχει κάποια καλά προϊόντα να είναι τόσο θαμμένη τα τελευταία χρόνια... Η απάντηση είναι πως τις εταιρείες δεν τις κάνουν μόνο τα προϊόντα γνωστές τον σημαντικότερο ίσως ρόλο τον παίζουν οι άνθρωποι που τις απαρτίζουν και τον κυρίαρχο οι άνθρωποι που τις διοικούν... Σε αυτόν τον τομέα λυπάμαι αλλά η εταιρεία έχει αποτύχει...παταγωδώς!!!! Και αν νομίζει πως στέλνοντας δωρεάν κάποια προϊόντα μπορεί δια του εκπροσώπου της να καπελώνει χώρους και ανθρώπους τουλάχιστον σε ότι με αφορά χτύπησε λάθος πόρτα. Υπάρχουν κάποια όρια που τα έχω βάλει εγώ και όποιος τα υπερβεί μου είναι ανεπιθύμητος!!! Πέρα όμως από το προσωπικό η εταιρεία κινήθηκε λάθος και σε άλλες περιπτώσεις και δεν είμαι η μόνη που αντέδρασα στις απαιτήσεις τους... Στην μέχρι τώρα εμπειρία μου με PR εταιρειών δεν έχω ξανασυναντήσει πουθενά αλλού τόση αγένεια, γυφτιά και υπερβολικές απαιτήσεις... Εδώ είναι ο προσωπικός μου χώρος και το ότι δέχομαι κάποια δωρεάν προϊόντα τα δέχομαι με τους όρους που έχω εγώ. Όποιος δεν δέχεται αυτους τους όρους και ζητάει πράγματα που εγώ τα θεωρώ ανάρμοστα ας πάει από εκεί που ήρθε!!! Θεωρώ επίσης πολύ βρώμικο στην συγκεκριμένη περίπτωση το ότι οι απαιτήσεις άλλαξαν αφού ανέβηκε το review αλλά και το giveaway το επαναλαμβάνω λάθος πόρτα χτύπησαν... Ευχαριστώ ολες σας και πάλι για τα θετικά σχόλια και την υποστήριξη!!! Μακάρι τέτοιες συμπεριφορές να είναι η εξαίρεση!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kριμα που πιεζουν ετσι καποιες εταιρειες
    Και πιο κριμα που καποιες κοπελες το δεχονται,αλλα ο χρονος θα δειξει ε,και φαινονται νομιζω αυτες που κανουν `πουλημενα`reviews.
    Κριμα γιατι ειχα σε εκτιμηση την οικογενεια Σοδη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. απαράδεκτη η εταιρία, όχι μόνο πρόσθεσε νέο όρο στη συνέχεια, σου ζήτησε πίσω τα δείγματα και τα προϊόντα!! τραγικό!! καλά έκανα εγώ και δεν τα συμπαθούσα από την πρώτη μου γνωριμία με τα προϊόντα! φιλάκια πολλά Ελενάκι, μην ανησυχείς, εμείς ξέρουμε τι άνθρωπος είσαι. φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μη στεναχωριέσαι, προσωπικά δεν με νοιάζει για τα δώρα, παρακολουθώ το blog γιατί μου αρέσει.είναι κρίμα να χρεωθείς για να μας προσφέρεις καινούρια δώρα. Χαίρομαι που έπραξες σωστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απαραδεκτοι Ελένη , μην το παιρνεις προσωπικα πολυ καλά εκανες και λειτουργησες έτσι σε ευχαριστούμε για ότι και αν κανεις φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. omg. . . Δεν ξέρω καν τι να σχολιάσω!!! Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. . . Πάνω απ' όλα μπράβο γιατί δεν μασάς!!! Όλα τα άλλα περισσεύουν!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool