March in Pics-2013

Γειά σας, γειά σας!!!
Πάει και ο Μάρτιος....αλλά που είναι η άνοιξη???
Μπερδεύτηκα λίγο αυτό το μήνα...
Ακόμα και στο maquillage είχα τη διάθεση για πιο 
ανοικτόχρωμο αλλά η μουντάδα του καιρού 
μου άλλαζε γνώμη...
Με τα πάνω του και τα κάτω του λοιπόν
το Μάρτιο αυτά ξεχώρισα....

Κάποια προϊόντα από το ELIZABETH ARDEN DAY TO NIGHT 
HOLIDAY COLOR COLLECTION για το οποίο σας 
μίλησα εδώ και συγκεκριμένα την παλέττα από το night set
και το shimmer powder trio.
Λάτρεψα το famous X first date blush in Charlize 
και το famous X shinning star
shimmer brick in Beyonce δείτε λεπτομέρειες εδώ.
Βασικό consealer του μήνα το Under eye concealer 
by Illamasqua in 200
Νέα είσοδος η Maybelline Fit me powder in 120, 
την οποία  έχω ένα χρόνο,
αλλά μόλις αυτόν το μήνα την άνοιξα... θα σας κάνω ένα post
για κάποια maybelline προϊόντα με την πρώτη ευκαιρία...
Αφού η άνοιξη δεν μου έκανε τη χάρη όπως εγώ την έχω στο μυαλό μου
στα χείλη μου φόρεσα φθινοπωροχειμωνιάτικα χρώματα...
Συγκεκριμένα το  MAC in Martha (Marcel Wanders L.E.), 
το Estee Lauder Pure Color Rose Tea, 
το Maybelline 547 Pleasure me Red
και το Illamasqua in Trump.
Άλλαξα λίγο την περιποίηση των μαλλιών μου και χρησιμοποίησα
σε κάθε λούσιμο σχεδόν την Macadamia Deep Repair Mask για την
οποία σας χρωστάω review όπως και για τα υπόλοιπα προϊόντα
Macadamia που έχω δοκιμάσει...το ξέρω...θα επανορθώσω...
Γι αυτό το scrub με papaya & mango από Beautifully Delicious
σας έχω ξαναπεί??? Δεν θυμάμαι...τεσπά απίθανο!!!
Μυρίζει υπέροχα κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι πάμφθηνο...
Είπα να ξεκινήσω την επιχείρηση body restoration νωρίτερα
φέτος και χρησιμοποίησα  συστηματικά την That's Better Yammy Mummy*...
Xmmm.... θα σας τα πω με λεπτομέρειες...
Δοκίμασα δύο προϊόντα της Cumaea 
που είναι είναι μια Ελληνική εταιρεία που βρίσκεται στο χωριό Κοίλι
 κοντά στην Κύμη Ευβοίας. 
Κατασκευάζει φυσικά, παραδοσιακά καλλυντικά από καθαρό ελαιόλαδο και εμπλουτισμένα με ένα πλήθος ιαματικών βοτάνων που φύονται στην περιοχή.
Βρήκα το lip balm βανίλια* πολύ ενυδατικό και με ωραίο
άρωμα βανίλιας  και την κρέμα σώματος πορτοκάλι-γιασεμί*
 ενυδατική  και με ευχάριστο αλλά έντονο για τα γούστα μου άρωμα.
Νομίζω πως κάνουν μια καλή προσπάθεια και τελευταία έχουν πολύ καλές τιμές
αλλά δυστυχώς έχουν τσιμπημένα μεταφορικά...
Το βασικό άρωμά μου αυτό το μήνα το The Body Shop Shea/Karite edt*
 για το οποίο σας έχω μιλησει εδώ τελείωσα ήδη ένα και είμαι στο δεύτερο...
Αυτά ήταν όσα χρησιμοποίησα πιο πολύ τον Μάρτιο κορίτσια...
Ελπίζω το post με τα pics του Απριλίου να είναι πιο ανοιξιάτικο...
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX

*PR samples
Tumblr_m1t5k9ap371qf1coao1_500_large

16 σχόλια:

  1. Ελενα, Ελενα! Οταν λεμε March in pics βαζουμε καμια φωτο απο καμια βολτα που πηγαμε, φαγητο με φιλους κλπ κλπ. Γιατι μας βασανιζεις με τετοιες φωτο ΟΕΟ? Αυτο το shimmer brick μου εχει μεινει χαραγμενο στο μυαλο! Πολυ ωραιο ειναι! Αντε να φυγει ο Μαρτης ο γδαρτης, να ερθει ο Απριλης μπας και δουμε λιγο ηλιο! Μουχλιασαμε πια! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Christina έχεις δίκιο Chris μου, αλλά μη ξεχνάς πως είσαι σε beauty blog οπότε εδώ τα δεδομένα αλλάζουν... που να μπλέκω τη souvlakerie με το το Shimmer brick??? για σένα το κάνω βρε για να επικεντρωθείς στα σημαντικά!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα θέλω όλα όσα δεν έχω χαχαχα, τα κατάφερες πάλι!
    Α εγώ τα μπλέκω όλα αχταρμάς λαλα, μια χαρά! Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @smugnificent χαχαχχα μπράβο μου!!! Ότι μου κάνεις σου κάνω...χαχαχαχα Εσύ τα μπερδεύεις και καλά κάνεις γιατί έχεις τόσο ωραίες φωτο από το instagram και είναι κρίμα να μη τις δείχνεις...φιλάκια κοριτσάκι μου!!! ;o)) XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ με τις ομορφιες σου.αντε περιμενω να δω παστελ και φουξια πια!τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία προϊόνταααα!!Εύχομαι ο Απρίλης ακόμα καλύτερος!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. wraios minas...wraia proionta!!
    pwpw...perase kai o martios!!!!pame ston aprilioooooooooooooo!!!!!ton gene8lio mina mou!!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμ πόσο όμορφα όλα!!! ανυπομονώ να μας πεις για τις κρέμες!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑνώνυμοςΜαρτίου 30, 2013

    Έχει μέρες που προσπαθώ να μπω σε ανοιξιάτικη διάθεση αλλά με τόση βροχή κοντεύω να γεμίσω μανιτάρια. Έχω σε μια άκρη τα παστέλ και περιμένουν.
    Τα Cumaea έχουν όντως πολύ αλμυρά μεταφορικά, ποτέ δεν καταφέρνω να πατήσω το οκ για την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου.Από Κορέα να έχω δωρεάν μεταφορικά και από τη χώρα μου για μια κεραλοιφή των 2 ευρώ να πρέπει να δώσω άλλα 5 για ταχυδρομικά; Δε νομίζω...
    Ενστάσεις έχω και για τα That's Better. Σαν τα Nip+Fab και αυτά, άλλα περίμενα και άλλα συνάντησα. Τη συγκεκριμένη κρέμα που έβαλες δεν την έχω δοκιμάσει αλλά κάποια άλλα που δοκίμασα πολύ με απογοήτευσαν.
    Όση ώρα γράφω εδώ, έχω 2 παράθυρα ανοιχτά. Στο ένα έχω ένα βιντεάκι της Smug που δείχνει τα καλλυντικά της και στο άλλο το μαγαζί που μας είχες προτείνει για τα ρουζ W7. Λέω να αρχίσω τα πασχαλινά μικροδωράκια :)
    Σε φιλώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Rafalena ε ναι!!! Σιγά σιγά θα πάρουν τη θέση τους και αυτά...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @J και εγώ!!! Σε ευχαριστώ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Kamila Z thank U doll!!! I'm your follower too...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @beauty and the food beast! wish U to have a gorgeous birthday month!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @evonita ετοιμάζεται...;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ελένη Κερσένογλου xaxaxa είδες που έχεις εθιστεί μαζί μας??? και μετά μας την λες κιόλας...διπλή δόση έτσι??? Ναι θα τα πω με λεπτομέρειες για την κρέμα σωστή η σύγκριση που έκανες.... P.S. χορταστικό το σημερινό comment!!! Το καταευχαριστήθηκα!!! Σε φιλώ ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τη Macadamia deep repair mask την εχω στη wishlist μου εδω και καιρο για αυτο πρεπει να κανεις οπωσδηποτε review για να μαθω και τις δικες σου εντυπωσεις! Παρεμπιπτοντως σε εχω κανει tag εδω http://youngbeautygr.blogspot.gr/2013/04/tag-40-favourites.html και θα χαρω πολυ να το κανεις. Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool