Sleek I DIVINE SNOWSTOPPERS PALETTE

Γειά σας γειά σας!!!
Για άλλη μια παλέτα της εταιρείας Sleek θα σας μιλήσω σήμερα
και μάλιστα limited edition την Snowstoppers
Ο βασικότερος λόγος που η Snowstoppers διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες 
Sleek παλέτες είναι ο συνδυασμός των χρωμάτων και των finishes που περιέχει. 
Δεν είναι μια παλέτα με  μόνο mattes, μόνο neutrals 
ή μόνο shimmerry σκιές,
αλλά έχει από όλα και αυτό την κάνει πολύ πρακτική 
και εμένα να την κατατάσσω στις αγαπημένες μου...
Περιέχει μια καλή αναλογία mattes και shimmery σκιών
και σε συνδυασμό με την ποικιλία αποχρώσεων από ανοικτά, σε σκούρα
μπορεί να καλύψει πολλές και διαφορετικές επιλογές maquillage...
Επίσης η πρωτοτυπία της παλέτας εκτός των παραπάνων συνδυασμών
είναι και τα ονόματα των σκιών που είναι μάλιστα αναφορές
σε άλλες επιτυχημένες παλέτες Sleek, κάτι που προσωπικά μου 
αρέσει καθώς η εταιρεία δεν συνηθίζει να χρησιμοποιεί ονόματα στις παλέτες της.
Συγκεκριμένα στη Snowstoppers θα βρείτε τις
Paraguaya  matte
Sunset shimmery 
Me, Myself and Eye shimmery
Bad Girl  shimmery 
Noir  shimmery
Ultramattes V2 matte 
Oh So Special matte
Bohemian matte 
Storm matte
Sparkle shimmery 
Au Natural matte
Graphite shimmery 
Πάρτε μια ιδέα και από τα swatches
Πάντως για να μην υπάρχουν παρανοήσεις η αναφορά σε άλλες παλέτες δεν 
έχει να κάνει με το ότι τα συγκεκριμένα χρώματα εμπεριέχονται
σε αυτές.... αυτό το τσέκαρα με όσες έχω στην κατοχή μου...
Απλά νομίζω πως ήθελαν να δώσουν ονόματα αυτή την φορά 
και μάλιστα "πιασάρικα" εκμεταλλευόμενοι την επιτυχία τους...
Προσωπικά η παλέτα μου άρεσε πολύ!!!
Οι shimmery σκιές είναι buttery & pigmented όπως πάντα 
 και οι mattes λιγότερο ξηρές από ότι συνήθως...
Τουλάχιστον εγώ στις τελευταίες μου αγορές αυτό έχω παρατηρήσει.
Αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποια από τις παλέτες Sleek
 με συνδυασμούς χρωμάτων,
day to night την θεωρώ εξαιρετική επιλογή.
I'm just saying γιατί έρχεται και Black Friday.... ;o))
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

12 σχόλια:

  1. Ό,τι πρέπει για να μας ξεσηκώσεις πριν πάμε για ύπνο!
    Βρε, σαν δεν ντρέπεσαι λιγάκι!!!
    ;-)
    Καλό βράδυ, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μ'αρέσει! και ωραίες αποχρώσεις και πραγματικά καλή αναλογία mattes και shimmery!

    υγ. έχεις βραβειάκι από μένα the #unpaixtable Blogger Award, που ξεκίνησε το all4blogs ツ
    μπορείς να το δεις στο blog μου.. XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @syros2js xxaxaxa τις άλλες δύο θα τις ανεβάσω μεταμεσονύχτια για να σε πιάσω στον υπνο!!!! Σε φιλώ πολυ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @alex Beauty • Fully ναι τα έχει σχεδόν όλα και συμφέρει!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ !!! Έρχομαι!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά είναι πολύ όμορφη παλέτα, νομίζω θα τη φορέσεις πολυ φέτος. Γενικά για τα sleek μόνο καλά λόγια ακούω και μόνο καλές εντυπώσεις έχω και εγώ η ίδια. Ειδικά τώρα που είναι και πολύ πιο προσιτά τα μεταφορικά ποιος μας πιάνει!

    Αυτές τις μέρες είχαμε μια συζήτηση με μια φίλη για τις sleek και τα Sephora. πάνω που είχα χαρεί και είχα στο νου μου πως μπορώ να τις βρω και εκεί (και να εκμεταλλευτώ και το -35% στις αποκλειστικές που είχαν) ανακάλυψα πως δεν τις φέρνουν πια, ίσως λέει φέρουν κάτι τα Χριστούγεννα. Είναι σοβαροί; Έχουν παλέτες που μοσχοπουλάνε και δεν τις φέρνουν; Εγώ θα φταίω μετά που θα την πάρω από έξω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ελένη Κερσένογλου Φυσικα και δεν θα έχεις άδικο... και όσες έφεραν πέρυσι ήταν πολύ λιγότερες από την ζήτηση που είχαν.... και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως επιλέγουν ποιες μάρκες θα φέρουν και σε ποια ποσότητα... στοκάρουν κάποιες με μηδενική ζήτηση και αναγκάζονται με επαναλαμβανόμενες εκπτώσεις να τις σπρώξουν και δεν φέρνουν κάποιες οικονομικές που θα μπορούσαν να πωληθούν άνετα και χωρίς -35% like sleek... άβυσσος... ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφη παλετα και πολυ καλη αποδοση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello hun. :) Great blog and nice post. We can follow each other, if you want. Let me know, follow me and I will follow back! :)

    Your Elizabeth!

    http://elizabethlore.blogspot.cz/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Konstantina Vasilaki σου εύχομαι να την αποκτήσεις σύντομα!!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool