Body Butter Suite by Soap & Glory


Γειά σας, γειά σας
Σήμερα θα αρχίσω με μια δήλωση τα Soap & Glory τα αγαπώ!!!
Αγαπώ τις μυρωδιές τους, την υφή τους, 
την αποτελεσματικότητά τους, τις συσκευασίες τους..
Εδώ και καιρό έχω στην κατοχή μου ακόμα 3 body butters Soap & Glory 
των 150ml έκαστο, μέσα σε μια πολύ cute συσκευασία
πρόκειται για την Body Butter Suite
Ας τα δούμε λοιπόν...
DAILY SMOOTH BODY BUTTER
Περιέχει rosehip seed oil & cocoa butter και μυρίζει απίθανα!!!
Έχει μια από τις πιο γνωστές μυρωδιές των Soap & Glory
την Mist you madly και είναι ιδανικό για πολύ
ξηρές επιδερμίδες που έχουν ανάγκη από βαθιά ενυδάτωση!!!
BUTTER DELUXE BODY 
SMOOTHING CREAM
Περιέχει cocoa butter, έλαιο γλυκού αμυγδάλου, shea butter & aloe vera.
Είναι πολύ πολύ ενυδατικό!!! Το άρωμά του όμως είναι αυτό
που μου είναι λιγότερο ευχάριστο από τα άλλα δύο.
Βγαίνει πολύ η μυρωδιά του βούτυρου,
 αλλά όχι όπως εμένα μου αρέσει..... 
Για να μην πάει χαμένο όμως το χρησιμοποιώ για την ενυδάτωση 
πελμάτων, φτερνών και αγκώνων και γι αυτές τις χρήσεις είναι τέλειο!!!
THE RIGHTEOUS BUTTER
Το αγαπημένο μου!!!
Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και βελούδινο 
με το shea butter και την aloe vera που περιέχει
και το άρωμά του είναι to die for!!! 
Το πιο έντονο από τα τρία, αλλά και ιδιαίτερο μαζί!!!
Αν και είναι αρωματισμένο με την μυρωδιά Original Pink των Soap & Glory
μου θυμίζει πολύ το Miss Dior by Christian Dior.
Κάτι που είχα ακούσει πριν το δοκιμάσω, αλλά δεν πίστευα πως
μοιάζουν τόσο πολύ...

Το χάρηκα πολύ που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω 3 από τα best sellers
body butters by Soap & Glory με μία μόνο αγορά
και σας συστήνω να κάνετε το ίδιο αν βρεθούν στο δρόμο σας...
Εμένα μου κόστισαν 18€ και τα παρήγγειλα σε φίλους μου
που μένουν Αγγλία...δεν τα έχω βρεί κάπου online που να στέλνουν
Ελλάδα μέχρι τώρα δυστυχώς, αλλά θα κάνω update αν τα ξετρυπώσω...
Αυτά για σήμερα....θα τα πούμε σύντομα....
Kisses XXX
Το post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό!!!!

16 σχόλια:

  1. είναι τέλεια συλλογή την πήρα από Λονδίνο και την καταχαίρομαι.
    Μόλις είδα πως τα Boots δεν έχουν στη λίστα για Ελλάδα τα Soap and Glory :/ Αδικία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @smugnificent όντως είναι!!! Το είδα από την πρώτη στιγμή πως δεν στέλνουν Ελλάδα, αλλά δεν με ένοιαξε και πολύ γιατί έχω πάρει πολλά τελευταία.....μη σου πω και καλύτερα γιατί δεν θα άφηνα τίποτα..Μου αρέσουν πραγματικά πολύ!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ έχω διαβάσει τόσα πολλά καλά σχόλια που θα σκάσω αν δεν τα δοκιμάσω! Αλήθεια στα συστατικά τους περιέχουν parabens, ethanolamines ή κάτι άλλο; Μπορείς να βάλεις φωτογραφία των συστατικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελενάκι μου να τα χαρείς!!! άντε με το καλό να ξεκινήσουν και παραγγελίες Ελλάδα!! χε χε.. τόσοι ξεκίνησαν, εμ πως!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Maria Pinto Δες ενδεικτικά τα συστατικά του Righteous Butter εδώ για περισσότερα στο site Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Rosa Moschata Seed Oil, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Dipropylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Methylparaben, Carbomer, Propylene Glycol, Ethylparaben, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethylcellulose, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Potassium Hydroxide, BHT, Linalool, Benzyl Salicylate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Geraniol, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Tetrasodium EDTA, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Propylparaben, Ascorbyl Palmitate, Disodium EDTA, Butylparaben, Isobutylparaben

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @evonita ευχαριστώ πολύ!!! Ήταν καλή ευκαιρία τα boots που κάνουν και πολύ καλές προσφορές αλλά δεν.... ας ελπίσουμε πως κάποια στιγμή θα το κάνουν....αν και για μένα θα είναι καταστροφικό!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνονται καταπληκτικά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ηθελα να δοκιμασω Body butter !!!Πολύ ωραίο το μπλογκ σου,εγινα μελος!Θα χαρω να γινεις μέλος κι εσυ στο δικο μου!!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Alexandra M είναι καταπληκτικά!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Dimitra M αν σου δωθεί η ευκαιρία να το κάνεις!!! Welcome!!! Σε ευχαριστώ!!! Έγινα ήδη!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτο που ειπες οτι μοιαζει με τη Miss dior πρεπει να το παρω οπωσδηποτε...τα πηρα νομιζω το ματι μου στο ebay...οι συσκευασιες ειναι τοσο γλυκουλικες...αν ποτε αποφασισω να παραγγειλω κατι απο αυτη την εταιρια νομιζω θα ξεκινησω με το scrub και μετα με το ροζ Body butter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @vasiliki vaso οι επιλογές σου είναι και τα δικά μου πιο αγαπημένα !!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με μέθυσαν τα αρώματα της ανάρτησής σου, Ελενάκι!
    Ελπίζω να.. καταφθάσουν και Ελλάδα!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύω S&G!!! Έχω το Daily Smooth κι όντως μυρίζει τέλεια. Τόσο που πήρα και το αντίστοιχο body mist. Κρίμα που δε στέλνουν Ελλάδα αλλά δεν πειράζει γιατί όντως κι εγώ θα τα'παιρνα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @syros2js σε ευχαριστώ κορίτσι γλυκό!!! Αν και το να περιγράφω αρώματα είναι το δυσκολότερο όλων!!! xaxxax ξέρω πόσο θα ήθελες να τα δοκιμάσεις αλλά για εμένα θα είναι καταστροφικό!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Marianna Chalkiadaki αν έρθουν εδώ εμείς οι εθισμένες θα τα σαρώσουμε!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool