Bioten Care Moments New Bath Foam & Shower Creams

Γειά σας, γειά σας!!!
Τα νέα Bioten Care Moments Bath Foam & Shower Creams* έφτασαν στα χέρια μου πριν από λίγες ημέρες και ως λάτρης των ωραίων μυρωδιών χάρηκα πολύ!!!
 Bath Foam Cocoa Butter & Macademia
Το cocoa butter γνωστό για την γρήγορη απορρόφησή του 
και την βαθιά ενυδάτωση που προσφέρει αφήνει το δέρμα λείο και ελαστικό.
Εδώ συνδυάζεται με το έλαιο macadamia που καταπολεμά τη γήρανση του δέρματος 
αυτά τα δύο συστατικά μαζί είναι εξαιρετικά για ξηρές επιδερμίδες.
Το άρωμά του πολύ γλυκό η γνωστή καραμελένια μυρωδιά του Silky Radiance Body Lotion
που αγαπήθηκε πολύ και τώρα μπορείτε να τα συνδυάσετε και να τα χρησιμοποιείτε μαζί.
Shower Cream Honey & Cotton Extract
Με εντυπωσίασε ο συνδυασμός συστατικών του συγκεκριμένου
γιατί δεν φανταζόμουν ποτέ πως το βαμβάκι μπορεί να παράγει έλαιο.
Ενθουσιάστηκα ακόμη περισσότερο όταν έμαθα πως το έλαιο βαμβακιού προστατεύει
το δέρμα από την αφυδάτωση και τους ερεθισμούς και αποκαθιστά την απαλότητα του δέρματος.
Ο συνδυασμός του έλαιου βαμβακιού και του μελιού, που είναι γνωστό για την τονωτική του
επίδραση στο δέρμα και τις αντισηπτικές του ιδιότητες το κάνει
 ιδανικό για τις ευαίσθητες επιδερμίδες.
Αφήνει στο δέρμα ένα απαλό άρωμα καθαριότητας.
Shower Cream Lime & Quince Extract
Το αιθέριο έλαιο του lime είναι γνωστό για την αναζωογονητική
και τονωτική του επίδραση στο σώμα και στο μυαλό.
Το άρωμά του εμπνέει, είναι πηγή φρεσκάδας και ξυπνάει τις αισθήσεις.
Το εκχύλισμα κυδωνιού από την άλλη έχει την ιδιότητα να συγκρατεί την υγρασία
αφήνοντας την αίσθηση της ενυδατωμένης επιδερμίδας.
Το άρωμά του ιδανικό για το πρωϊνό ντούζ για να αρχίσει η μέρα με φρεσκάδα.
 
Ενδιαφέροντα και τα τρία προϊόντα. Ως άρωμα όμως αν και το αναμενόμενο θα ήταν
να είναι αγαπημένο μου το Cacao Butter & Macadamia καθώς είχα λατρέψει το
αντίστοιχο body lotion ήρθε το Lime & Quince και έκανε την ανατροπή....
Αυτό είναι λοιπόν το δικό μου αγαπημένο από τα τρία που δοκίμασα.
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει??? Ποιό ξεχωρίσατε???
Αυτά για σήμερα...θα τα πούμε σύντομα...
kisses XXX
*PR samples
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό

7 σχόλια:

  1. ε ναι! Cocoa Butter for the win! μου τελειωσε το body lotion, μου θυμισες να το ξανα αναζητησω γιατι η μυρωδια του ειναι το κατι αλλο..φιλακια πολλα Ελενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα διαφωνήσω.... To Cocoa butter έχει μοναδική μυρωδιά!!! Εγώ όμως που είμαι σε φάση δεν ανοίγει με τίποτα το μάτι το πρωί νιώθω πως το Lime & Quince με ξυπνάει γι αυτό και το προτιμώ....
      Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  2. Μόνο το Cocoa Butter & Macadamia έχω δοκιμάσει και είναι εκπληκτικό!
    Όταν βρεθώ... αντιμέτωπη και με τα υπόλοιπα, θα κάνω τη σύγκρισή μου και θα σου πω!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα νομίζω πως οι περισσότερες κοπέλες αυτό προτιμούν μιας και είχε κυκλοφορήσει νωρίτερα το γαλάκτωμα που ξετρέλανε κόσμο και ήταν πολυαναμενόμενο το αφρόλουτρο με το αντίστοιχο άρωμα... Όταν δοκιμάσεις και κάποιο ακόμα θα περιμένω τη γνώμη σου Ιωαννίτσα μου... Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα γιατί έχω πολλές που δεν έχω καν ανοίξει . Αλλά για την cocoa butter έχω ακούσει τα καλύτερα . Μόλις μου τελειώσουν έχω σκοπό να τις προμηθευτώ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ καλό το cocoa butter & macadamia αλλά εγώ περνάω την φάση Lime xaxxaax ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. φυσικά το cocoa buuter!!! έκανα και εγώ review για αυτό και για την αντίστοιχη κρέμα, πραγματικά τα λατρεύω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool