Weekly Beauty Summary #13

Γειά σας, γειά σας!!!
Είχα μια απαιτητική, αλλά ενδιαφέρουσα εβδομάδα και έκπληξη(???)
 δεν θα πω τίποτα για τον καιρό....
Πάμε να δούμε την beauty summary της εβδομάδας....
Λοιπόν αυτά τα δύο προϊόντα της Maybelline ενώ μου αρέσουν πολύ
όπως σας έχω πει και ε δ ώ με τρομοκρατούν με τα μόνιμα σφουγγαράκια
οπότε είχα δύο επιλογές ή να τα πετάξω ή να τα χρησιμοποιήσω αποκλειστικά
μέχρι το τέλος τους....διάλεξα το δεύτερο και θέλω να τα τελειώσω....
Μου αρέσει αυτή η πούδρα από The Balm είναι η Sexy Mama
δεν έχει χρώμα συνεργάζεται καλά με τα Maybelline
με αφήνει matte, αλλά για περισσότερα στο post The Balm που σας έχω τάξει και
το οποίο θα κάνω μόλις έρθουν και κάποια ακόμα της εταιρείας που περιμένω...
Την Naked Basics την αγαπώ.-
Ποτέ δεν περίμενα πως εγώ θα το πω αυτό για μια παλέτα με matte χρώματα,
αλλά ποτέ μην πεις ποτέ...ίσως να είναι και η μόνη παλέτα που θα τελειώσω...
Ναι θα πάρω back up πριν αυτό συμβεί....μου είναι απαραίτητη!!!
Ταιριάζει τέλεια με το Bleu Brown pigment by MAC το οποίο αυτή την εβδομάδα
χρησιμοποίησα όχι με το Medium by MAC όπως συνηθίζω,
αλλά με το Makeup Lock & Seal by e.l.f. και ναι κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά
με το Medium by MAC με μεγάλη διαφορά τιμής dupe alert!!!
Δείτε και μόνες σας...

Ένταση στο χρώμα και σταθερότητα...το αγαπώ!!!
Όπως αγαπώ και αυτό το ρουζάκι από H&M το Automn Flower
που το χρησιμοποίησα αποχαιρετιστήρια
αυτή την εβδομάδα γιατί θα μείνει στην άκρη μέχρι τα πρωτοβρόχια...
Το πόσο δε ταιριάζει με το Shining Star Shimmer Brick in Beyonce by famousX δεν λέγεται....
Πρέπει να ξανακάνω μια παραγγελία από famousX σύντομα...
Αυτό το lipstick από Illamasqua έχει ένα ιδιαίτερο  φωτεινό
και τολμώ να πω ανοιξιάτικο κόκκινο χρώμα.
Είναι το Trump και με γήινες αποχρώσεις στα μάτια κάνει την διαφορά.
Θυμίζει πολύ το Lady Danger by MAC αλλά δεν το λέω dupe γιατί είναι ακριβότερο.
Δεν θυμάμαι αν σας έχω ξαναπεί πως "κλειδώνω" στα χείλη
τα κόκκινα κραγιόν μου....χρησιμοποιώ το lock pencil by e.l.f.
που ειδικά με τα ξηρά matte κραγιόν κάνει αυτό που πρέπει,
σταθεροποιεί το χρώμα χωρίς να ξηραίνονται τα χείλη.
Κόκκινο για mani & pedi αυτή την εβδομάδα με ένα εξίσου φωτεινό κόκκινο
σαν του κραγιόν μου...είναι το Mistress by Ciate από τα αγαπημένα μου nail polishes...
Για την περιποίηση των χεριών μου φρόντισε η Apivita που μου έστειλε
την φοβερή κρέμα χεριών που βλέπετε...
Είναι η Handcare με γιασεμί & λευκό τσάι* εξαιρετική!!!! Το εννοώ!!!
Ενυδατώνει, στεγνώνει εξαιρετικά γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα
και το άρωμά της είναι to die for!!!
Σίγουρα θα δοκιμάσω προϊόντα της εταιρείας από την σειρά Euphoria
που όπως είδα έχουν το ίδιο άρωμα...

Και επειδή η εβδομάδα μου ήταν απαιτητική-κουραστική
φρόντισα κάθε βράδυ να κάνω Hammam... :P
Να χρησιμοποιώ τα Hammam εννοώ από Tesori D'Oriente...
Περιέχουν argan oil και το άρωμά τους μου θύμισε πολύ το Cinema by YSL.
Ήταν ότι ακριβώς χρειαζόμουν για το βραδινό μου μπάνιο και μου άρεσαν πολύ.
Αυτή ήταν η beauty week μου in summary girls....θα τα πούμε σύντομα....
 kisses XXX
*PR samples
To post δεν είναι διαφημιστικό είναι ενημερωτικό


32 σχόλια:

  1. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΩΣΤΕ .ΑΥΤΟ ΤΟ PIGMENT ΑΠΟ ΜΑC ΠΟΛΥ ΤΟ ΖΑΧΑΡΩΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ αν μου έλεγες τι να πάρω από MAC θα σου έλεγα ελάχιστα πράγματα. Τα pigments όμως είναι σίγουρα ανάμεσα σε αυτά που θα σου σύστηνα. Σε ευχαριστώ πολύ ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικές επιλογές Ελενάκι για ακόμη μια φορά!!! ευχαριστούμε πολύ για το review!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ εγώ Evonitaki μου!!! Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  3. μια ακόμα υπέροχη εβδομάδα!!τελικά κάποια πραγματάκια της elf είναι αληθινά διαμαντάκια!!φιλιααα!
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά σου γεια σου Helen. .. αλλιώς φανταζόμουν να σε διαβάζω, πίνοντας freddo στην παραλία αλλά τελικά είμαι ξαπλωμένη στον καναπέ και πίνω ζεστό ρόφημα ginger. ... Στα δικά σου τώρα, το shining star shimmer το αγαπώ και εγώ, και το ανακάλυψα από σένα! !! Η naked. .. αχ πονεμένη ιστορία! !! Γενικά μου αρέσει πολύ που κυρίαρχο χρώμα ήταν το κόκκινο για χείλη και νύχια αλλά ενδιαφέρον ακούγεται και το lock pencil. Να έχεις μία υπέροχη εβδομάδα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xxaxa και είπα να μην γκρινιάξω για τον καιρό αυτή την εβδομάδα!!! Χαίρομαι που σου αρέσει το shining star και ξεκίνα από την basics όταν αποφασίσεις για Naked δεν θα το μετανιώσεις!! Κόκκινα χείλη και νύχια είναι classic & female combo. Από τους αγαπημένους μου!!! Καλή εβδομάδα και σε εσένα κοριτσάκι μου!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  5. Αυτό το pigment της MAC!! Τι όμορφο που είναι, το ερωτεύτηκα! Τη Naked Basics δεν έχω μπει ακόμα στον πειρασμό να την πάρω αλλά βλέποντας πόσο τη χρησιμοποιείς αρχίζω να το σκέφτομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Blue Brown είναι όντως πολύ ιδιαίτερο και γενικά όλα τα duo color pigments της MAC τα αγαπώ. Πάρτη κορίτσι και θα με θυμηθείς!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  6. Φανταστικές επιλογές!!!!!!!!
    Λάτρεψα φέτος το ρουζάκι από H&M και ζήλεψα ιδιαίτερα την naked basics αλλά και το κραγιονάκι από Illamasqua!!!!!!!!
    Φιλάκιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Και τα δύο ρουζάκια που κυκλοφόρησε το H&M τα λάτρεψα!!! Εξαιρετικό value for money ωραία απόδοση και χρωματάκια. Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  7. Όλα ένα κι ένα.
    Την κρέμα χεριών αυτη θα την ανοίξω μόλις τελειώσω πάλι της apivita με μέλι και αλόη.
    Η naked basics είναι στη wishlist μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και με μέλι και αλόη αλλά προτιμώ αυτή. Δεν σε αδικώ.... ;o))XXX

      Διαγραφή
    2. η μυρωδιά της μωρέ δε μου άρεσε...ανυπομονώ για τη ροζ...

      Διαγραφή
    3. Η μυρωδιά της ροζ είναι φανταστική!!! Μόλις παρήγγειλα άλλη μία, αφρόλουτρο και body lotion στο ίδιο άρωμα!!! Δεν κρατήθηκα I'm in love!!!!

      Διαγραφή
    4. η body nourish σειρά της apivita έχει επίσης υπέροχη μυρωδιά και είναι και εξαιρετικά ενυδατική!

      Διαγραφή
    5. για ξηρές επιδερμίδες ε??? δεν το έχω δοκιμάσει...στα υπόψην...

      Διαγραφή
  8. Για ακόμη μια φορά τέλειες επιλογές !Το sexy mama το έχω βάλει καιρό στο μάτι που θα πάει θα το αγοράσω κάποια στιγμή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τρέλανέ μας, Ελενάκι!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα pigments της MAC τα λατρεύω, έχω καμιά 20αριά από δαύτα σε minis. Έχω νομίζω τα περισσότερα από αυτά με duochromes (old gold, green brown etc) και αν και έχω και εγώ το blue brown προτιμω το lights 305 της Ellis Faas γιατί νομίζω πως διαρκεί περισσότερο. Ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα, Club της MAC, Hocus Pocus από Prestige και το Holografic Bordeux της Ellis Faas.
    Πόσοοοο δίκιο έχεις για το mixing medium της elf!!!! Να αγιάσει το στόμα σου.. Είναι υπερεργαλείο και σουπερ οικονομικό. Αν θέλεις δε, κάτι λιγότερο μπελαλίδικο δοκίμασε το pixie epoxy της Fyrinnae. Δεν ξέρω αν έχεις το όνομα στα υπόψην σου (αν και είσαι εσύ μια και όλο και κάπου θα το έχεις δει..) κάνει την ίδια δουλειά με τα mixing mediums στο περίπου αλλά επιπλέον κάνει και τις σκιές σου να λάμπουν. Η εταιρία έχει και υπέροχες σκιές, είναι η προσωπική μου αγαπημένη. Υπέροχα pigments με φανταστικά duochromes..Serendipity λατρεία μεγάλη..
    Και τελευταία μια απορία.. Το Lady Danger υπάρχει στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυτυχώς έχω προλάβει κάποια pigments με την παλιά χορταστική συσκευασία -που δεν θα τελειώσει ποτέ- και έχω και κάποια μικρά νέας γενιάς το πόσα δεν ξέρω και ίσως είναι καλύτερα :P
      Επειδή πια αγοράζω συγκεκριμένα προϊόντα από MAC τα pigments είναι από αυτά που προτιμώ.
      Ellis Faas δεν έχω δοκιμάσει και να σου πω την αλήθεια πιο πολύ τα blushes της έχω βάλει στο μάτι και θα κάνω επίθεση κάποια στιγμή χαχαχα Τα Fyrinnae τα ξέρω από Temptalia και αν και είναι αρκετά οικονομικά και με ποικιλία δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά μαζί τους. Το pixie epoxy όμως το έχω δοκιμάσει φέτος τις απόκριες που χρειάστηκε να φορέσω glitter και έκανε εξαιρετική δουλειά, απλά το σύνδεσα με glitter και δεν το βρήκα απαραίτητο. Αλλά όταν θα τελειώσω τα medium & e.l.f. γιατί όχι αφου λες πως είναι καλό και στα pigments. Φυσικά και κυκλοφορεί το Lady Danger και πρέπει να το έχω πάρει αρχές του χειμώνα φέτος...δεν νομίζω να το μπερδεύω με άλλο... Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
    2. Απαραίτητο σίγουρα δεν είναι, αλλά προσωπικά το θεωρώ το καλύτερο primer (αν και δεν το κατατάσσει στα primers η εταιρία) για σκιές με shimmer. Τις κάνει εξαιρετικά pigmented και κάνει τα shimmer particles να λάμπουν. Άσε που είναι και πάμφτηνο..
      Φιλιά και από μένα ΧΧΧ

      Διαγραφή
    3. Χμμμ θα το δω σίγουρα τότε σε ευχαριστώ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες!!! ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  11. Θα εκφρασω ξανα την επιθυμια μου να δοκιμασω προϊόντα απο the balm λατρευω τις συσκευασιες τους!!
    Επίσης ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ για tesori d oriente!Έχω κάνει και review για το δικο μου αν θελεις να το δεις!!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/2014/04/shower-gel-eyes-care.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε αδικώ έχουν απίθανες vintage συσκευασίες να σου πω την αλήθεια αυτές με τράβηξαν και εμένα. Το είδα το review σου πολύ καλό!!! Για πες όμως σε ποιό Super Market βρήκες το άρωμα???
      Γιατί υποψιάζομαι πως είναι το Orchidea della Cina που το ψάχνω παντού!!!! Φιλιά ΧΧΧ ;o))

      Διαγραφή
  12. Είχε 3 διαφορετικα αφρολουτρα της εταιριας αυτης αλλα δεν ξερω αν ηταν μεσα και αυτο που λες!Νομιζω πως δεν το ειχε αλλα μπορεις να ψαξεις,στο carrefour τα βρηκα!
    Μακαρι να το βρεις!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το ψάξω σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια!!! ;o))XXX

      Διαγραφή
  13. χμμμ αυτο που μισω το πορτοκαλι πανω μου και ξαφνικα με επιασε μια ακατανικητη επιθυμια να αποκτησω το lady danger..περιεργο πραγμα!φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πορτοκαλί το lady danger Στέλλα μου, αλλά πορτοκαλοκόκκινο πολύ φωτεινό εγώ το φοράω άνοιξη-καλοκαίρι δεν μου αρέσει για χειμώνα. Αν και σε διάρκεια προτιμώ το illamasqua μιας και μοιάζουν πολύ... ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool