Wash & Glow by Wash & Go

 Bienvenue!!!
  Ο λόγος σήμερα για ένα σαμπουάν κλασσικό πια, 
αλλά αρκετά επαναστατικό και πρωτοποριακό για την δεκαετία
του '90 που πρωτοκυκλοφόρησε.
Όσες είστε της γενιάς μου πιστεύω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου...
Το Wash and Go ήταν το οικογενειακό σαμπουάν των '90s.
Για εμένα ήταν το πρακτικό σαμπουάν που δεν έλειπε
από την τσάντα του γυμναστηρίου 
(ναι τότε δεν έλειπα και εγώ από το γυμναστήριο),
και η εκδοχή  Sport ήταν η αγαπημένη μου.
Τότε ήταν 2 in 1, τώρα επανακυκλοφόρησε σε καινούργια συσκευασία
με ανανεωμένο design και πενταπλή δράση για επιπλέον προστασία. 
Με εκχυλίσματα φρούτων, έχει σαν στόχο να προσφέρει 1 λάμψη, 
2 απαλότητα, 3 περιποίηση, 4 φρεσκάδα, 5 ευκολοχτένιστα μαλλιά.
Οι ευεργετικές ιδιότητες του 5 in 1  σαμπουάν χαρίζουν φρεσκάδα και απαλότητα αναπτύσσοντας προστατευτική δράση φροντίδας και καθαριότητας. 
Με τα ίδια συστατικά και το  conditioner υπόσχεται λάμψη
και ευκολοχτένιστα μαλλιά.
Από τα δύο προϊόντα  Wash and Go καθημερινής φροντίδας
που δοκίμασα συνδυαστικά, μου άρεσε και με εντυπωσίασε
περισσότερο το conditioner.
Στα δικά μου δύσκολα μαλλιά είχε το αποτέλεσμα μάσκας
και όταν αυτό συμβαίνει ειδικά με ένα οικονομικό
 conditioner πάντα ενθουσιάζομαι.
Το άρωμά τους εξωτικά φρουτένιο και αναζωογοννητικό.
Πιστεύω πως το ανανεωμένο Wash and Go μπορεί
να καλύψει ατομικές και οικογενειακές ανάγκες
σε πολύ καλή τιμή.

Εκτός αυτών που δοκίμασα, το Wash & Go  διαθέτει άλλες 8 βασικές σειρές 
το 2 in 1 Classic Care, το Gentle και το Sport επίσης 2 in 1,
το Αντιπιτυριδικό με Aloe Vera για ενυδάτωση,
με εκχύλισμα Ginseng για ενδυνάμωση,
με εκχύλισμα χαμομηλιού για Καθημερινή περιποίηση
και με εκχύλισμα μελιού για λάμψη.

à bientôt bisous 
*PR Samples

Read  Disclaimer Info for more

1 σχόλιο:

  1. θυμάμαι τις διαφημίσεις!!! :) ευχαριστούμε για το review Ελενάκι! καλή εβδομάδα και καλό μήνα! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool