Infallible 24H-Matte by L'Oreal


Bienvenue!!!
Σας έχω πει, πως λιπαρή επιδερμίδα δεν έχω...ίσως όμως έχετε καταλάβει,
από τα προϊόντα που χρησιμοποιώ πως αγαπώ την matte  επιδερμίδα.
Όντως, προτιμώ η βάση μου να είναι matte και να επεμβαίνω εγώ
με τεχνητές λάμψεις με άλλα προϊόντα.
Όπως καταλαβαίνετε το να δοκιμάσω
 το Infallible 24H-Matte foundation by L'Oreal
 ήταν αναμενόμενο...Πάμε να δούμε πως μου φάνηκε...
Ξεκινώντας από τη συσκευασία, είναι απλή σε σωληνάριο με διάφανα σημεία
για να φαίνεται η στάθμη του προϊόντος.
Έχει ένα στενό και μυτερό στόμιο που διευκολύνει την εφαρμογή,
αλλά και τον έλεγχο της ποσότητας.
Η συγκεκριμένη συσκευασία προσωπικά με βόλεψε πολύ
και επιπλέον είναι travel friendly.
Διατίθεται σε 12 αποχρώσεις και εγώ διάλεξα την 22 Radiant Beige,
 που έχει κίτρινους υποτόνους και μου ταίριαξε "γάντι".
 Αλλά, να έχετε στο νου σας πως άλλες είναι οι αποχρώσεις
και τα νούμερα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα
και άλλες στο εξωτερικό.
Η υφή του είναι μέτρια υδαρή τόσο όσο πρέπει για να μην τρέχει
κατά την εφαρμογή, κάτι που εμένα μου αρέσει πολύ.
Η κάλυψή του είναι light to medium.
Καλύπτει δυσχρωμίες και κοκκινίλες, αλλά με μία στρώση
δεν πιστεύω πως θα μπορούσε να ικανοποιήσει μεγαλύτερες ανάγκες κάλυψης.
Είναι από τα foundations που "ανοίγουν" αρκετά κατά την εφαρμογή
και αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεστε μεγάλη ποσότητα.
Χτίζεται όμως χωρίς πρόβλημα, αν και εγώ πιστεύω πως
αποτέλεσμα full κάλυψης δεν δίνει ούτε και με δεύτερη στρώση.
Για την εφαρμογή εγώ επέλεξα το beauty blender και
αυτόν τον τρόπο προτείνω και σε εσάς, καθώς με πινέλο
δεν δίνει καλό αποτέλεσμα.
Ως προς το matte τελείωμα που ήταν το δικό μου ζητούμενο,
ναι όντως το τελείωμά του είναι matte,
  αλλά είναι από τα  matte foundations που ενσωματώνονται
στην επιδερμίδα του προσώπου χωρίς να δίνουν το  effect μάσκας.
Είναι τόσο matte  όσο πρέπει και όσο προσωπικά μου αρέσει.
Δεν χρειάστηκα σετάρισμα με πούδρα και αυτό το κάνει ιδανικό
για άνοιξη καλοκαίρι, που όλες θέλουμε όσο το δυνατόν
λιγότερα προϊόντα στο πρόσωπό μας λόγω ζέστης.
Για τη διάρκειά του, έχω να πω τα καλύτερα!
Το δοκίμασα σε δύσκολες συνθήκες φορώντας το 12h-15h
τουλάχιστον την ημέρα, με αρκετή ζέστη και ταλαιπωρία
και αποδείχτηκε εξαιρετικά σταθερό και χωρίς ίχνος οξείδωσης.
Δεν έχει  spf, αλλά ακόμη και πάνω από την αντηλιακή μου
η  "συμπεριφορά" του ήταν άψογη.
Πιστεύω πως όσες έχουν λιπαρή-μεικτή, αλλά και κανονική
επιδερμίδα και αγαπούν το matte τελείωμα
 θα το βολευτούν πολύ.
Σε όσες έχουν ξηρή επιδερμίδα πιστεύω πως δεν θα ταιριάξει.
Για εμένα είναι ένα καλό foundation με matte τελείωμα,
αρκετά οικονομικό στα 12.99€/35ml.
à bientôt bisous 
Read  Disclaimer Info for more

12 σχόλια:

  1. για εμένα πάλι δεν ήταν αυτό που ζητούσα. Ως λιπαρή επιδερμίδα χρειαζόμουν ΣΙΓΟΥΡΑ σετάρισμα με πούδρα και όσο περνούσε η ώρα έβλεπα ότι έμπαινε στους πόρους της επιδερμίδας μου και τους έκανε να δείχνουν ακόμα πιο έντονοι. Το ματ αποτέλεσμα δεν μου ταίριαξε οπότε δε με βλέπω να το ξαναπαίρνω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικές μου φίλες με πολύ λιπαρή επιδερμίδα έχουν μείνει πολύ ευχαριστημένες...Κρίμα που δεν σου ταίριαξε...
      Δοκίμασέ το με ένα primer τύπου porefessional, υπάρχουν πολλά παρόμοια
      στην αγορά μήπως σου είναι καλύτερο.
      Για το σετάρισμα με πούδρα στην δική μου κανονική ήταν μια χαρά χωρίς... Πάντως όπως γράφω και στο post "ανοίγει" πολύ, δοκίμασε και λιγότερη ποσότητα μήπως σου δουλέψει καλύτερα... ;o)) XXX

      Διαγραφή
    2. λες με λιγότερη ποσότητα να είναι καλύτερο; θα το δοκιμάσω! το έχω δοκιμάσει και με primer από sephora και δεν μ άρεσε. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
    3. Δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις...και με σφουγγαράκι καλύτερα.
      Με πινέλο εμένα δεν μου άρεσε καθόλου... ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review! Εγώ έχω το Infallible 16H και είναι τέλειοοοο! Κάποια στιγμή θέλω, όμως, να αγοράσω και να δοκιμάσω κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ελπίζω να σου αρέσει και αυτό το ίδιο. ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. νομίζω ότι ειμαι η μοναδική πάνω στη Γη που δεν το έχει δοκιμάσει! :p λατρεύω τη L'oreal στα προϊόντα βάσης οπότε μάλλον πρέπει να πάω να το αγοράσω σύντομα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου, στα προϊόντα βάσης από τις drugstore εταιρείες που κυκλοφορούν στην Ελλάδα η L'Oreal είναι και δική μου αγαπημένη. Το μόνο που με δυσαρεστεί είναι πως συχνά καταργεί προϊόντα... ;o))XXX

      Διαγραφή
  4. Ελενάκι ούτε κ γω το έχω δοκιμάσει..έχω βολευτεί της radiant το natural fix all day matte μιας και έχω λιπαρή-μικτή επιδερμίδα και έχω κατενθουσιαστεί με το αποτέλεσμα και τη διάρκεια..επειδή όμως βλέπω ότι και το loreal είναι οικονομικό, μπορεί να του δώσω μια ευκαιρία!! :) φιλάκια πιλλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευάκι το πρώτο Infallible με απογοήτευσε, αυτό όμως με εξέπληξε ευχάριστα!
    Το radiant natural fix all day matte μου πέφτει πολύ βαρύ για πρωινό maquillage, ειδικά για καλοκαίρι.
    Έχει καλύτερη κάλυψη από το infallible 24h-matte, αλλά το αποτέλεσμά του σε εμένα δεν μου αρέσει.
    Δοκίμασε ένα δειγματάκι αν βρείς ευκαιρία... Φιλιά πολλά ΧΧΧ ;o))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσια ξερετε αν υπαρχει στα καταστηματα η αποχρωση 10 porcelain?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ξεκινούσαν από το 11 στα hondos... πρέπει να πας να δεις από κοντά μάλλον... ;o))

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool