SPA AT HOME WITH RITUALS

Bienvenue!!!
Υπάρχουν κάποιες εταιρείες που δοκιμάζω επιφυλακτικά
και προϊόν με το προϊόν με κερδίζουν.
Μια από αυτές τις εταιρείες είναι η  RITUALS.
 Στα  Duty Free  κάποιου αεροδρομίου συναντηθήκαμε πρώτη φορά
και ομολογώ πως με τράβηξαν από την μύτη.
Αγόρασα κάποια προϊόντα ενθουσιάστηκα και ερωτεύτηκα.
Ύστερα όμως απογοητεύτηκα που δεν μπορούσα να τα βρώ
στην Ελλάδα και νομίζω πως το επίσημο  site δεν έκανε καν τότε αποστολές εδώ...
  Ποτέ δεν έφυγαν από τη wish list μου,αλλά με την πληθώρα των προϊόντων,
που δοκιμάζω απλά ξεχάστηκα...
Πέρυσι όμως στα γενέθλιά μου η αγαπημένη μου Smugnificent
 μου δώρισε ένα προϊόν RITUALS  και ο έρωτας αναζωπυρώθηκε.
Στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Βουδαπέστη τα βρήκα
στα  Duty Free, αν και όχι όλα όσα είχα στη wish list μου δυστυχώς...
Βρήκα όμως αυτά που ήθελα πιο πολύ...
Όλα ανήκουν στη σειρά AYURVEDA Πάμε να τα δούμε...
 RITUALS HIMALAYA SCRUB 450g
Ξεκινάω με δήλωση ΤΟ ΑΓΑΠΩ!!!
Είναι το καλύτερο  scrub που έχω δοκιμάσει ποτέ
και η αλήθεια είναι πως έχω δοκιμάσει πάρα πολλά...
Κάνει ακριβώς την απολέπιση που εγώ θέλω
-ειδικά την εποχή που διανύουμε-
για να προετοιμάσω το δέρμα μου για το καλοκαιρινό μου μαύρισμα.
Περιέχει κρυσταλλικό αλάτι Ιμαλαίων, με κόκκους
που απομακρύνουν κάθε νεκρό κύτταρο
και την νιώθεις την απολέπιση αυτό μου αρέσει περισσότερο.
Ίσως όχι κατάλληλο για όσες έχουν ευαίσθητη επιδερμίδα
και ψάχνουν για  ένα scrub με πιο φίνους κόκκους...
Για μένα κάνει ακριβώς τη δουλειά που θέλω!!!
Στα παραπάνω προσθέστε την παραδεισένια μυρωδιά
του  Indian Rose και την βαθιά ενυδάτωση του  Sweet Almond oil.
Όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα απίθανο,
αποτελεσματικό, εξαιρετικό   scrub που έχω λατρέψει!!!
Το δέρμα μου μένει καθαρό, λείο, απίστευτα απαλό,
αλλά και ενυδατωμένο και αρωματισμένο υπέροχα.
Η ενυδάτωση είναι ορατή, καθώς το δέρμα φαίνεται
πιο λαμπερό και υγιές, αλλά γίνεται αντιληπτή και με την αφή
καθώς ένα ενυδατικό, αλλά καθόλου λιπαρό φίλμ την καλύπτει.
Μου αρέσει τόσο πολύ, που θα μπορούσα
να μη χρησιμοποιώ τίποτα άλλο μετά από αυτό.
Αλλά, το συνδυάζω με κάποια προϊόντα ακόμα...
RITUALS YOGI DELIGHT 
SHOWER OIL 200ml
  Αν δεν έχετε δοκιμάσει ποτέ  shower oils σας λέω να το τολμήσετε.
Αυτά τα νέα καινοτόμα προϊόντα έχουν τη λογική
των demaquillage oils.
  Καθαρίζουν το δέρμα ενώ ταυτόχρονα το ενυδατώνουν.
Το συγκεκριμένο περιέχει  Indian Rose  και  Sweet Almond oil.
   Μετατρέπεται σε μεταξένιο απαλό αφρό μόλις έρχεται
σε επαφή με το νερό και μυρίζει υπέροχα!
Απλά απλώστε το σε υγρή επιδερμίδα και απολαύστε.
Αν έχετε δε, κάνει απολέπιση πριν θα νιώσετε
πως θα καταπραύνει την επιδερμίδα σας με την πρώτη επαφή.
 RITUALS SHANTI CHAKRA
 NOURISHING OIL 100 ml
Είναι ένα ενυδατικό λάδι σώματος με Indian Rose και Sweet Almond oil,
που κλειδώνει την ενυδάτωση των δύο προηγούμενων προϊόντων,
ενώ παράλληλα χαλαρώνει απίστευτα!
Προσωπικά το χρησιμοποιώ σε βρεγμένη επιδερμίδα
αμέσως μετά το μπάνιο.
Για το άρωμά του ισχύουν όσα έχω ήδη αναφέρει,
αλλά με παραπάνω ένταση.
     Μου αρέσει πολύ η ενυδάτωση που κάνει ενώ
δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα στην επιδερμίδα.

   Όπως θα έχετε καταλάβει ήδη, είμαι κατενθουσιασμένη
και με τα τρία προϊόντα αυτής της σειράς.
Βασικά είμαι κατενθουσιασμένη με όλα τα προϊόντα
  RITUALS που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα.
Μέχρι τα επόμενα που θα δοκιμάσω
-ελπίζω σύντομα- η σειρά  AYURVEDA είναι η αγαπημένη μου.
Η χρήση των προϊόντων  RITUALS μετατρέπει
το καθημερινό ντούζ σε εμπειρία  spa.
Εκτός όμως των προϊόντων περιποίησης σώματος,
υπάρχουν προϊόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών,
maquillage, υπέροχα κεριά κ.α.
Ατέλειωτη η  wish list μου...
Μπορείτε να τα βρείτε  online στο official site
που στέλνει Ελλάδα με 10€ μεταφορικά,
αλλά και στα feelunique, hqhair, lookfantastic, bathandunwind.
 Στις καλύτερες τιμές όμως από όσα αναφέρω
θα τα βρείτε στα Duty Free.
à bientôt bisous 
EXTRA INFO Rituals products contain no parabens
Rituals is included on the list of brands satisfying the non-animal-testing criteria

Rituals products prices from HEINEMANN Duty Free 
Ferenc Liszt International Airport in Budapest
RITUALS HIMALAYA SCRUB 450g/17.50€ 
RITUALS YOGI DELIGHT SHOWER OIL 200ml/7.70€ 
RITUALS SHANTI CHAKRA NOURISHING OIL 100ml/11.90€

Read  Disclaimer Info for more

7 σχόλια:

  1. χαχχαχα από την περιγραφή φαίνεται πόσο ενθουσιασμένη είσαι με αυτή την εταιρεία. Η αλήθεια είναι ότι δεν την ξέρω μου αρέσουν όμως πολύ οι συσκευασίες. Θυμίζουν πραγματικά σπα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όποιος με παρακολουθεί καιρό όπως εσύ Angie, μπορεί να καταλάβει αμέσως πότε μου αρέσει πολύ ένα προϊόν και πότε λιγότερο χααχαχα Όντως είμαι in love!!! Σου εύχομαι να έχεις σύντομα εμπειρία spa με προϊόντα της εταιρείας και θα ήθελα πολύ να μου πεις τη γνώμη σου... ;o))XXX

      Διαγραφή
  2. αγαπώ τόσο μα τόσο αυτή τη σειρά, όλα τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει είναι τέλεια <3 Χαίρομαι που σου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ♥♥ γλυκούλι εσύ "φταίς" που τα ξαναθυμήθηκα!!! Είναι όλα εξαιρετικά!! Θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε και περιποίησης προσώπου και φυσικά κεριά!!!
      χαχαχαχ Όλα θέλω να τα δοκιμάσω όλα! ;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Πωπω! Τα περιγράφεις με τόσο ενθουσιασμό που μας έβαλες σε τρομερό πειρασμό να τα δοκιμάσουμε. Μακάρι να ήταν πιο εύκολο να τα προμηθευτούμε και στην Ελλάδα. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ λαχταριστά ακούγονται!!!! Πιστεύω κάποια στιγμή θα κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ!!! Να τα χαρείς Ελενάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίθανα!!! Αν έρθουν εδώ θα καταστραφλω οικονομικά! Είμαι σίγουρη. ;o))XXX

      Διαγραφή

Thanks for stopping by!!!
I ❤ to read your comments!!! ;o))XXX


Protected by Copyscape Duplicate Content Protection Tool